کد خبر: 1024198
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
به علت سلامت پرسنل شبکه های دامپزشکی اصفهان؛
هفدهمین نشست کمیته مقابله با کرونا ویروس اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با دستور کار ممنوعیت ورود افراد بدون ماسک، سلامت بانوان در اپیدمی کووید19 و... تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ هفدهمین نشست رسمی کمیته مقابله با کرونا ویروس به ریاست دکتر عبدالرضا مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع و با حضور سایر اعضاء در محل سالن جلسات شماره 2 این اداره کل برگزارشد.

ابتدا دکتر علی کارگر دبیر کمیته گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص عملیات ضدعفونی اماکن و خودروهای اداری، نظارت بر ورود کارکنان و مراجعین(استفاده از ماسک و تب سنجی) ارائه نمود.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته ملی سلامت بانوان، پیرامون اهمیت سلامت بانوان با توجه به اپیدمی کووید19 مطالبی را برای حاضرین بیان نمود.

سپس با حضور مهندس مریم حاجیان مسئول امور بانوان دامپزشکی استان در خصوص برنامه های گرامیداشت هفته سلامت بانوان در سال جاری گفتگو انجام و حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

درادامه دکتر عبدالرضا مرادی رئیس کمیته مقابله با کرونا ویروس اداره کل دامپزشکی استان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های اعضای این کمیته و سایر همکاران در امر مبارزه با این بیماری، با توجه به افزایش آمار ابتلاء به کووید19، بر افزایش نظارت ها در خصوص پیشگیری از این بیماری تاکید نمود.

وی با اشاره به مصوبات نشست شورای اداری استان بر ممانعت ورود افراد بدون ماسک به اداره کل و شبکه های دامپزشکی تاکید و از برخورد طبق مقررات با همکارانی که از ماسک استفاده نمی نمایند، سخن گفت.

دکتر مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان در ادامه به هفته ملی سلامت بانوان اشاره و از زحمات یکایک همکاران بانو در سراسر استان که با تمام توان در حوزه بهداشت و سلامت جامعه تلاش می نمایند، تشکر و قدردانی نمود.

وی به روز شمارهفته ملی سلامت بانوان امسال اشاره و بر ضرورت آموزش مجازی بانوان شاغل در اداره کل و شبکه های دامپزشکی با ترویج موضوعات سلامت بانوان در پیشگیری از بیماری کووید19، سلامت روانی بانوان در این اپیدمی، پیشگیری از آسیب های شغلی و ... تاکید کرد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار