کد خبر: 1024195
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان:
فاطمه شفیعی گفت: وبینار آموزشی " اخبار جعلی و راههای مقابله با آن " به همت فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روز 28 مهربرگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیر فرهنگسرای رسانه  گفت : اخبار جعلی که بر بستر فضای دوم و به‌ یاری ابزاری چون رسانه‌های اجتماعی مجالی مناسب‌تر برای تولید و انتشار توسط دولت‌ها، احزاب، سازمان‌ها،  و حتی ربات‌ها یافته؛ به ‌یک معضل بزرگ و نگرانی جدی بدل شده‌ است.

شفیعی  افزود: با این حال و علی‌رغم تلاش‌های انجام گرفته جهت مواجهه با اخبار جعلی، امکان تشخیص آن از اخبار واقعی بنا به علل گوناگون همچنان دشوار است. در این میان یکی از مؤثرترین شیوه‌های مقابله با اخبار جعلی، توسعة آموزش سوادهایی از جمله سواد رسانه‌ای است که فرهنگسرای رسانه در همین راستا اقدام به برگزاری این کارگاه کده است.

مدیر فرهنگسرای رسانه  شهرداری اصفهان اذعان داشت: این وبینار با ارائه محمد حسین ساعی رییس دانشگاه سوره و پژوهشگر برگزار گردید .علاقمندان می توانند جهت شرکت در این وبیناربعدی از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/esf-farhang/fan  توسط مرورگر کروم وارد کارگاه شوند و گزینه مهمان را انتخاب نمایند.

 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند  با شماره  تلفن 8-35544096 تماس حاصل فرمایند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار