کد خبر: 1024192
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان:
دکتر محسن حاج کاظمیان از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون سراسری مقطع کارشناسی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.orgخبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) دکتر محسن حاج کاظمیان، رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) در رابطه با اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان در رشته های بدون کنکور از طرف سازمان سنجش گفت: دانشجویان این دانشگاه با مدرک رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فارغ التحصیل می شوند.

وی افزود: رشته های علوم قرآن و حدیث، روانشناسی، حقوق مشاوره، فقه و مبانی حقوق اسلامی، معارف اسلامی و علوم تربیتی، معارف اسلامی_تبلیغ و ارتباطات، معارف اسلامی و مدیریت، فلسفه و کلام اسلامی، زبان و ادبیات عربی از جمله رشته های کارشناسی این دانشگاه است.

رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت در رابطه با نوع برگزاری کلاس ها بیان کرد: ما در نوع برگزاری کلاس ها تابع دستورات ستاد ملی کرونا هستیم.

وی ادامه داد: اگر مانند ترم گذشته شرایط کلاس ها به صورت مجازی باشد، دانشگاه معارف قرآن و عترت از زیر ساخت های خوبی در این زمینه برخوردار است که مشکلی برای اساتید یا دانشجویان ایجاد نشود.

حاج کاظمیان با اشاره به سابقه بیش از 30 ساله این دانشگاه در زمینه تحصیلات عالی گفت: این دانشگاه که در حال حاضر نزدیک به هزار دانشجو دارد یکی از مهمترین دانشگاه های حوزه دینی و معارف اسلامی در استان اصفهان است.

وی همچنین در ادامه به مزیت های تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: امکان ادامه تحصیل در رشته های دلخواه و بدون در نظر گرفتن رشته مقطع قبلی، برگزاری کلاس های آموزشی در ساعات بعد از ظهر(غیر اداری) ویژه آقایان، فراهم ساختن امکان جذب و استخدام نفرات برتر در سازمانها و نهاد های مرتبط، پرداخت وام تحصیلی قرض الحسنه به دانشجو و برگزاری دوره های آموزشی کاربردی با محوریت آماده سازی برای اشتغال از جمله مزایای تحصیل در این رشته دانست.

حاج کاظمیان به شرایط ثبت نام در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: داوطلبینی که حائز شرایط حضور در دانشگاه شده اند باید تا آخر این هفته به صورت حضوری برای تکمیل روند ثبت نام به دانشگاه بیایند. سایر اطلاعات متعاقبا از سایت دانشگاه به نشانی www.acqt.ac.ir اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر