کد خبر: 1023999
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
دو برادر وقتی فهمیدند پسر ۱۸‌ساله‌ای خواهرشان را به بهانه ازدواج فریب داده است او را ربوده و شکنجه کردند.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  چندی قبل مأموران پلیس تهران با تماس تلفنی شهروندی از حادثه آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران با خبر شدند. پسر جوانی تلفنی به مأموران پلیس گفت که دو سرنشین خودروی پرایدی دوست ۱۸‌ساله‌اش را به بنیامین از نزدیکی خانه‌شان ربودند و به مکان نامعلومی منتقل کردند. با اعلام این خبر مأموران تحقیقات خود را به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران آغاز کردند که پس ازبررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه موفق شدند صاحب خودروی پراید را که مرد جوانی به نام سیاووش است، شناسایی کنند. در حالی که تحقیقات برای دستگیری آدم ربایان ادامه داشت، مأموران دریافتند گروگان در حالی که به شدت کتک خورده است و بدنش زخمی است، داخل خیابانی رها شده‌است. پسر جوان در تحقیقات پلیسی مدعی شد که برادران دختر مورد علاقه‌اش او را ربوده و پس از یک ساعت شکنجه‌های دردناک او را رها کرده‌اند. بدین ترتیب مأموران سیاووش و برادرش را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. دو متهم در بازجویی‌ها به آدم‌ربایی و شکنجه پسر جوان اعتراف کردند.

سیاووش گفت: چند روز قبل متوجه شدیم خواهرمان به شدت افسرده شده است. وقتی تماس‌ها و پیام واتساپ او را بررسی کردیم، فهمیدیم او مدتی قبل با پسری به نام بنیامین آشنا شده و بنیامین هم به او قول ازدواج داده است تا اینکه چند روز قبل بنیامین از او می‌خواهد ارتباطش را قطع کند.

از سوی دیگر فهمیدم که بنیامین مواد مخدر گل می‌فروشد که تصمیم گرفتیم او را برباییم و جلوی چشم خواهرمان او را شکنجه دهیم تا خواهرمان آرام شود. وقتی او را ربودیم و به خانه آوردیم خواهرمان که عاشق او بود از ما خواست رهایش کنیم، اما ما او را کتک زدیم که خواهرمان با خوردن قرص دست به خودکشی زد. پس از این خواهرمان را به بیمارستان رساندیم و او را هم رها کردیم.

تحقیقات از متهمان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار