کد خبر: 1023875
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد؛
امروز، به مناسبت روز جهانی نابینایان با مشارکت انجمن تئاتر معلولان، ۸ گروه تئاتر خیابانی در میدان‌ها و تقاطع‌های سطح منطقه ۸ و به منظور احترام به حقوق همشهریان نابینا، بیش از ۲۰۰ اجرای خیابانی برگزار کردند.

رضا دانایی سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت های این سازمان گفت: رعایت حقوق همشهریان نابینا و سایر معلولان یکی از اولویت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد است.
وی با اشاره به اینکه روز جهانی نابینایان و عصای سفید برای آگاهی‌بخشی به شهروندان فرصتی نمادین و مغتنم است، افزود: امروز با همکاری انجمن تئاتر معلولان ۸ گروه تئاتر خیابانی که بخشی از اعضای هر گروه نابینا بودند، در تقاطع‌های منطقه ۸ برنامه اجرا کردند.
دانایی ادامه داد: ویژگی برجسته این اجرا، حضور و همکاری خود همشهریان نابینا در اجرای برنامه بود که باور داریم تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت و پیام‌های مدنظر را به شکل مؤثرتری به شهروندان منتقل خواهد کرد.
سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در گفتگو با اعضای نابینای گروه‌های تئاتری تصریح کرد: تا نیمه آذرماه که روز جهانی معلولان است، به طور مداوم در خصوص رعایت حقوق نابینایان و سایر معلولان در شهر، آگاهی‌بخشی خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار