کد خبر: 1023828
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
حسین مرعشی در گفت‌وگویی، ادبیات تند و صریح علیه دولت به کار برده و صراحتاً گفته که «اگر آقای روحانی نمی‌تواند کشور را اداره کند، کنار برود.» او که سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی از اصلی‌ترین احزاب حامی روحانی در دو انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ و ۹۶ بوده، گفته: «مردم دیگر به تنگ آمده‌اند، صبح که بیدار می‌شوند همه کالا‌هایی که دیروز خریده‌اند ۱۰ الی ۱۵ درصد گران‌تر شده؛ این چه اداره‌ای است؟ یک جای کار اشکال دارد. اگر آقای روحانی نمی‌تواند کشور را اداره کند کنار برود و اگر می‌تواند ادامه دهد. با مردم و مصالح مردم و کشور نمی‌شود شوخی کرد.»

مرعشی ادعای رئیس جمهور و برخی حامیانش مبنی بر کمی اختیارات رئیس جمهور و ادعای «نگذاشتند کار کنیم» را هم زیر سؤال برده و تصریح کرده که «هرکسی که می‌خواهد وارد این میدان شود اگر می‌تواند با این مجموعه کار کند بیاید؛ زمانی که کاندیدا‌ها می‌خواهند رئیس جمهور شوند همه چیز خوب است و همه می‌گویند من این کار را می‌کنم و ...، اما زمانی که رئیس جمهور می‌شوند می‌گویند که به ما اجازه انجام این کار‌ها را نمی‌دهند (اما همه این‌ها از قبل مشخص بوده است)؛ ما ولایت فقیه، سپاه، شورای نگهبان، مجلس، قوه قضائیه و.. داریم و ترکیب آن‌ها و شرایط‌شان کاملاً مشخص است.»

کارگزاران همواره حامی روحانی و دولتش بوده و سهم خودش را هم در دولت دارد. ارگان رسانه‌ای این حزب یعنی روزنامه سازندگی هم همواره از حامیان جدی دولت روحانی محسوب شده و می‌شود. با این حال آش اداره کشور خیلی شور شده که صدای آشپز‌ها هم درآمده است. هر چه هم که نباشد، نگران آبرو و سرمایه اجتماعی خود هستند. احزاب حامی روحانی مدت‌هاست که برای سؤالات حامیان خود پیرامون چرایی دعوت از مردم برای رأی دادن به روحانی پاسخی ندارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
پاسخ دارند ولی منافقانه نمی گویند
پاسخ واضح است:
قدرت و پول
ودیگر هیچ
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار