کد خبر: 1023767
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به خاطر اعمال محدودیت های شدید در ورودی های استان از مسوولان اجرایی و انتظامی البرز قدردانی کرد.

دکتر محمد فتحی با تاکید بر وضعیت قرمز و بحرانی استان البرز خاطر نشان کرد : اعمال محدودیت های عبور و مرور به ویژه برای استان های پر ترددی مانند البرز در کنترل بیماری کرونا بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

وی از مردم فهیم استان البرز به خاطر رعایت محدودیت های اعمال شده قدردانی کرد و افزود : از مسوولان اجرای طرح محدودیت های سفر های بین استانی در ستاد مدیریت کرونا استان ، استاندار البرز، فرماندار کرج و مسوولان انتظامی و راهداری در اجرای محدودیت های عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی استان قدردانی می کنیم.

دکتر فتحی گفت: حمایت های استاندار البرز تاکنون موجب دلگرمی مدافعان سلامت دراین استان شده است .

وی در ادامه اقدامات نیروی انتظامی وپلیس راهور در نظارت و اجرای طرح محدودیت سفر های بین استانی ارزشمند دانست و بیان داشت : این محدودیت ها تاثیر به سزایی در جلوگیری از انتشار بیشتر بیماری کرونا دارد و در دو هفته ی آینده همکاری مردم و اعمال این محدودیت ها تاثیر مثبت خود را در کاهش مبتلایان خواهد گذاشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه لازم است در تعطیلات آتی اجرای این محدودیت ها ادامه داشته باشد، افزود : در شرایط حساس و بحرانی کرونایی قرار داریم و از مردم استان البرز می خواهیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی به نیروهای بهداشتی و درمانی در کنترل و کاهش این بیماری کمک کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار