کد خبر: 1023763
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی البرزخبرداد
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی البرز با بیان اینکه ٩٠ درصد کالا‌های بهداشتی و آرایشی کشور در استان البرزتولید می‌شود، گفت: برهمین اساس خوشه بهداشتی، آرایشی و شوینده‌ها با هدف توسعه تولیدات و صادرات در این استان راه اندازی می‌شود.

علی مهدی پور با بیان اینکه خوشه پوشاک این استان امسال به عنوان خوشه برتر کشوری معرفی شد افزود: حمایت هر چه بیشتر از تولیدات در استان با هدف اشتغال هر چه بیشتر و صادرات در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته برای حمایت از تولید و صادرات در استان موجب شده تا در ٦ ماهه نخست امسال ٣٠ میلیون دلار صادرات شامل مواد غذایی، دارویی، بهداشتی، شوینده ها، پلاستیک و پارافین به دیگر کشورها از جمله عراق صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای توسعه صادرات کنسرسیوم صادراتی در حال تشکیل است، اظهار داشت: به همین منظور برنامه هایی از جمله تهیه حمایت از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی، بازاریابی و اقداماتی از این قبیل در دست اجرا قرار دارد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازفعال سازی ٢٩ واحد تولیدی و صنعتی در سال جاری در استان عنوان کرد: با باز فعال سازی این تعداد واحد تولیدی زمینه اشتغال ٨٠٠ نفر ایجاد شده است.

مهدی پور ادامه داد: تا پایان سال جاری در مجموع ١٠٠ واحد تولیدی و صنعتی در این استان به چرخه تولید باز می گردند.

استان البرز دارای سه هزار و۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی حدود ۱۳۰ هزار نفر است که بخش عمده محصولات صنعتی کشور دراین استان تامین می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار