کد خبر: 1023740
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی انتشار وضعیت بیماران بستری و مبتلا به کرونا در صدا و سیما و سایر رسانه‌های استان را خواستار شد و تاکید کرد: ملاحظات مربوط به انتشار چهره بیماران نیز باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

علیار راستگو  در جلسه نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در استان از کاهش حساسیت مردم استان نسبت به بیماری کرونا و کاهش نسبی رعایت پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد و ادامه داد: از صدا و سیما و رسانه‌های استانی انتظار داریم فعالیت‌های آگاهسازی و پیشگیرانه خود با محوریت بیماری کرونا را افزایش دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تامین سلامت مردم، اصلی‌ترین اولویت ماست ابراز کرد: با هر فردی که سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد باید برخورد شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گفت: متاسفانه تا به امروز هیچ درمانی برای ویروس کویید ۱۹ کشف نشده و رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی، تنها راهکار برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری محسوب می‌شود.
 
وی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در ادارات استان نزدیک به ۸۰ درصد است ادامه داد: این آمار، قابل قبول نیست و باید ۱۰۰ درصد افراد شاغل در ادارات، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اهتمام جدی داشته باشند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا نیز هرگونه ارائه خدمات به مراجعه کنندگان فاقد ماسک در ادارات ممنوع است و هر یک از مسئولان ادارات بر خلاف این مصوبه عمل کند در برابر قانون پاسخگو خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر