کد خبر: 1023666
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
پزشک میانسال تنهایی در خانه‌اش به طرز مرموزی به کام مرگ رفت. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
به گزارش جوان، ساعت‌۱۳:۵۰ بعد از ظهر روز جمعه ۲۵ مهر قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مردمیانسالی در خانه‌اش حوالی میدان انقلاب با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد ۵۲‌ساله‌ای به نام کامران روبه‌رو شدند که آثار زخمی روی سرش نمایان بود.
بررسی‌ها نشان داد کامران پزشک است و در تهران تنها زندگی می‌کند و اعضای خانواده‌اش در یکی از کشور‌های اروپایی زندگی می‌کنند.
دوست کامران که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده‌بود، گفت: کامران در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و من هم از دوستان صمیمی او بودم به طوریکه به خانه‌اش رفت و آمد زیاد داشتم. دیروز تا ساعت‌۱۴ با هم بودیم و پس از آن از هم جدا شدیم و به خانه‌های‌مان رفتیم. ساعتی قبل با تلفن همراهش تماس گرفتم که جواب نداد و بعد به در خانه‌اش آمدم، اما در را روی من باز نکرد. نگرانش شدم و با کلید یدکی که از در خانه‌اش همیشه همراهم بود در خانه را باز کردم و با جسد بی‌جان کامران در آشپزخانه کنار اجاق گاز روبه‌رو شدم که به طرز مرموزی به کام مرگ رفته بود.
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد مرد فوت شده برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد. همچنین قاضی واحدی به مأموران دستور داد دوربین‌های مداربسته محل حادثه مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود کسی به خانه مرد فوت شده رفت و آمد داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار