کد خبر: 1023609
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان:
ابراهیم کاویانی پور گفت: از طریق بورس انرژی، ۱۸ هزار متر مکعب «حلال ۴۰۲ » شرکت پالایش نفت اصفهان به خارج از کشور صادر شد.

    

     به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان افزود:  اگر در اندیشه توسعه اقتصادی به سر می‌بریم، برنامه ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها باید نگاه فرامرزی و صادرات محور داشته باشد.

     وی در تشریح فرآیند صادرات این محصول پالایشگاهی گفت: در راستای اهداف شرکت و توسعه بازار،  حضور مستقیم در بازارهای صادراتی مورد توجه قرار گرفته است و امریکا بداند از طریق تحریمهای ظالمانه نمی تواند ایران را از پای در آورد.

 

     رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان اینکه محموله صادراتی پالایشگاه به کشور  عراق بوده، افزود: شرکت پالایش نفت اصفهان پس از تامین نیاز داخلی و با کسب مجوزهای لازم، شرایط صادرات فرآورده‌های دیگر خود را که در بورس کالا و انرژی به فروش می‌رسد، فراهم کرده است. 

     کاویانی پور ادامه داد: با توجه به محدودیت بازار داخلی و اشباع این بازار، لزوم توسعه و تکمیل زنجیره ارزش فرآورده‌های نفتی در داخل کشور و همچنین توسعه بازار فرآورده‌های نفتی در خارج از کشور به صورت همزمان را با هدف تداوم فروش بدون دغدغه محصولات پالایشگاهی چشمگیرتر می‌کند. به همین منظور اداره بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان با توجه به استراتژی‌های کلان شرکت، صادرات بخشی از فرآورده‌های ویژه نفتی را در دستور کار خود قرار داده است. ورود به بازارهای صادراتی می‌تواند ضمن افزایش درآمد شرکت، متضمن حفظ سطح فروش و در برخی موارد افزایش میزان فروش فرآورده‌های تولیدی شرکت باشد.

    شرکت پالایش نفت اصفهان به عنوان اولین شرکت پالایشی محسوب می‌شود که با واگذاری به بخش خصوصی، در دی ماه سال ۱۳۸۹ اقدام به عرضه محصولات خود در بورس کالا کرد. در حال حاضر شرکت پالایش نفت اصفهان محصولات خود همچون وکیوم باتوم،گوگرد و لوب کات را در بورس کالا و آیزوریسایکل و انواع حلال‌های تولیدی را در بورس انرژی به فروش می‌رساند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر