کد خبر: 1023606
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
رابطه شرکت پالایش نفت اصفهان با مشتریانش نزدیکترشد؛
سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت پالایش نفت اصفهان، باهدف برقراری ارتباط دوسویه در سایت، آغاز به کارکرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان بر اساس این خبر، تمامی مشتریان پالایش نفت اصفهان می‌توانند با دریافت کد کاربری و رمز عبور، هرگونه سؤال، نظر و یا پیشنهاد و درخواست خود را درزمینه خرید محصول، برنامه‌های فروش و موارد دیگر مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند.

 در این سامانه با نخستین تماس مشتریان، یک پروفابل ایجادشده و اطلاعات به‌صورت متمرکز نگهداری می‌گردد ودرطول زمان روندهای مختلف مانند تعداد دفعات ارتباط و مراجعه به خدمات و برنامه‌های آتی شرکت جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان بر اساس آن مناسب‌تر از گذشته تدوین می‌شود.

بنابراین گزارش، سامانه مدیریت ارتباط با مشتری، مشخصات کامل مشتریان، قراردادها، صورت‌حساب کامل٬محصولات خریداری‌شده، خدمات دریافتی و موارد مربوط را نیز به‌روز می‌کند.

همچنین در این سامانه استراتژی‌ها، ارتباطات و طراحی خدمات و محصولات جدید بازنگری می‌شود.

،

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها