کد خبر: 1023599
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
پالایشگاه اصفهان در تولید گازوئیل درصدر پالایشگا‌های کشو رقرار گرفت؛
مهندس علیرضا جعفرپور اعلام کرد میزان تولید گازوئیل یورو ۴ و یورو ۵ با افزایش تقریبی ۱۰۰ درصدی از ۲ میلیون لیتر به ۴ میلیون لیتر در روز افزایش‌یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،معاون توليد شركت پالايش نفت اصفهان اظهار داشت: در جهت ارتقاء كيفيت گازوئيل و افزايش ميزان توليد گازوئيل يورو 4 و يورو 5، تغييراتي در شرايط عملياتي رآكتورهاي واحدهاي آيزوماكس اعمال شد و فرايند توليد اين محصول بهینه‌سازی گرديد.

وی در خصوص افزايش اخير توليد گازوئيل يورو در شركت پالايش نفت اصفهان از 2 ميليون ليتر در روز به 4 ميليون ليتر در روز بیان کرد: افزايش كيفيت اين محصول ضمن ايجاد ارزش‌افزوده براي شركت، تأثير قابل‌توجهی در حفظ محیط‌زیست و كاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی خواهد داشت.

معاون توليد شركت پالايش نفت اصفهان از راه‌اندازی پروژه عظيم تصفيه گازوئيل شركت نيز در سال آينده خبر داد و افزود: با توجه به پيشرفت بيش از 85 درصدي اين پروژه، مراحل پيش راه‌اندازی شروع‌شده است و انتظار می‌رود با بهره‌برداری كامل از اين پروژه تمامي 20 ميليون ليتر گازوئيل توليدی روزانه اين پالايشگاه تصفيه شود كه مشخصات آن مطابق با استاندارد بين‌المللی يورو 5 خواهد شد.

جعفرپور در پایان گفت: پروژه تصفيه گازوئيل هزينه‌ای بالغ‌بر 495 ميليون يورو و 3191 ميليارد تومان داشته و در حال تكميل است و با بهره‌برداری از اين طرح، تركيبات گوگردی گازوئيل توليدی پالايشگاه اصفهان به كمتر از 10PPM كاهش خواهد يافت.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر