کد خبر: 1023594
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
استاندار اصفهان خبر داد:
عباس رضایی در نود و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان از سفر معاون اول رئیس جمهور به اصفهان به منظور رایزنی در خصوص کمک به رفع مشکلات فعالان اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به  نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان استاندار اصفهان در این جلسه با تشکر از اکثریت قریب به اتفاق مردم فهیم استان اصفهان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام اربعین حسینی، از کاهش میزان استفاده از ماسک در استان ابراز نگرانی نمود و این امر را زیبنده اصفهان ندانست.

عباس رضایی ضمن اشاره به تاثیرات منفی وضعیت کنونی این بحران بر جایگاه اقتصادی استان؛ به‌ویژه بر صنعت گردشگری، خواستار توجه جدی دستگاه‌های اجرایی، فعالان اقتصادی، دانشگاه‌ها و اصناف استان به این حوزه شد.

وی در ادامه از سفر معاون اول رئیس جمهور به اصفهان طی هفته‌های آتی به منظور طرح مشکلات فعالان اقتصادی استان و ضرورت ایجاد ساز و کاری برای حمایت هرچه بیش‌تر دولت در این زمینه خبر داد.

رضایی احصاء و جمع بندی انتظارات فعالان اقتصادی از دستگاه های اجرایی استان را در پیگیری ورفع مشکلات این قشر چه در سطح استانی و چه در سطح ملی ضروری دانست.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار