کد خبر: 1023583
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از احتمال رای مثبت به انحلال پارلمان و رفتن به سوی برگزاری انتخاباتی دیگر در اراضی اشغالی خبر داد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم مانند یک انسان رفتار نمی‌کند.

بنی گانتس با مطرح کردن احتمال اینکه حزب آبی و سفید ممکن است به انحلال پارلمان رای مثبت دهد گفت حمایت او از نفتالی بنت برای تصدی نخست وزیری دور از ذهن نیست.

بنا به گزارش روزنامه هاآرتص نخست وزیر کشیک رژیم صهیونیستی در جریان گفتگو‌های خصوصی و پشت در‌های بسته تاکید کرد اگر بحران بودجه تا پایان اکتبر امسال حل نشود، اقدامات پارلمانی برای سرعت بخشیدن به انتخابات آغاز می‌شود.

هاآرتص گزارش داد ارائه پیش نویس قانون سلب اعتماد از نتانیاهو واقع بینانه‌ترین سناریویی نیست که گانتس بر روی آن برنامه ریزی می‌کند.

گانتس همچنین گفت حمایت از هیچکس را در مقام نخست وزیری رد نمی‌کند. هر کسی غیر از نتانیاهو باشد، صهیونیست‌ها باید تصمیم بگیرند. اگر نفتالی بنت را بخواهند، او باید نخست وزیر شود.

وزیر جنگ صهیونیست‌ها و عضو کابینه ائتلافی تاکید کرد من بهترین شریکی هستم که نتانیاهو می‌تواند داشته باشد، اما اگر او به رفتاری که مانند انسان نیست، ادامه دهد باید عواقبش را بپذیرد.

کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی از همان ابتدای شکل گیری نشانه‌های اختلافات خود را بروز داد و به نظر می‌رسد روز به روز به فروپاشی نزدیکتر می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار