کد خبر: 1023553
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
حسینی گفت: در هیچ یک از استان‌های کشور قبض جریمه برای کسانی که دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت نکرده‌اند، صادر نشده است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سردار سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با رد هرگونه جریمه خودرو‌ها به‌دلیل نداشتن ماسک یا رعایت‌نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: «تاکنون در هیچ‌یک از استان‌های کشور قبض جریمه برای کسانی که دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت نکرده‌اند، صادر نشده است. قبض جریمه برای متخلفان از مقررات بهداشتی در استان‌ها صادر نشده و اخبار منتشرشده در این‌باره قابل تأیید نیست.»

وی با اشاره به اینکه تنها در شهر تهران برنامه‌ریزی‌هایی برای اعمال جریمه رانندگان تاکسی که خود یا مسافرانشان ماسک ندارند صورت گرفته است، افزود: «صدور قبض جریمه در استان‌ها و ارسال آن به شکل پیامک برای رانندگان خودرو‌ها کلاهبرداری است و شهروندان باید مراقب شگرد‌های کلاهبرداران باشند.»

به گفته حسینی، طرح برخورد با متخلفان دستورالعمل‌های بهداشتی و جرایم مربوط به آن تنها در تهران اجرا می‌شود. تاکنون نیز کسی جریمه نشده و برخورد راهور با افراد متخلف به شکل ارشادی است.»

جانشین پلیس راهور ناجا تأکید کرد: درصورت اجرای جریمه‌ها، جریمه متخلفان به شکل دستی انجام می‌شود و هیچ جریمه‌ای با دوربین ثبت نخواهد شد. جریمه متخلفان نیز تنها به رانندگان تاکسی و اتوبوس محدود می‌شود و خودرو‌های شخصی مشمول جریمه نمی‌شوند. جریمه در جاده یا خیابان برای خودرو‌های شخصی اعمال نمی‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار