کد خبر: 1023542
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
‌ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر کارخانه سیمان امروز ۱.۵ برابر بیشتر از ظرفیتی که در پروانه بهره برداری مندرج شده است سیمان تولید می‌کند، اما با این وجود بحث کمبود سیمان به خاطر ایجاد جو احتکار و روانی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه در کارخانه سیمان اردبیل تغییراتی در خط تولید و سیستم این کارخانه ایجاد شده کارخانه سیمان امروز 1.5 برابر بیشتر از ظرفیتی که در پروانه بهره برداری مندرج شده است تولید می‌کند.

وی افزود: هیچ گونه کمبودی در کارخانه سیمان اردبیل مشاهده نمی‌شود و با بیش از ظرفیت کارخانه تولید انجام می‌شود و در عرضه هیچ مشکلی نداریم و تمام نمایندگی‌هایی که کارخانه سیمان اردبیل در سطح استان دارد نسبت به سال گذشته 1.5 برابر ظرفیت سهمیه بیشتری گرفته‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: متاسفانه کمبودی در بازار وجود دارد که بیشتر بحث روانی و احیانا ذخیره‌های غیرمجاز که در مکان‌های شخصی و انبار‌ها و در عاملین فروش وجود دارد که باعث کمبود سیمان در استان اردبیل شده است.

صادقی از آمادگی بازرسان استان در محل عرضه سیمان خبر داد و افزود: هر گونه کمبودی که در بازار هست جبران خواهد شد و هر نوع ذخیره و انبار کردن غیر مجاز در بازار احتکار محسوب می‌شود که در این زمینه با احتکار کنندگان سیمان در اردبیل برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر