کد خبر: 1023533
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل:
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در پنج ماه اول امسال سه میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در بین خانوار‌های اردبیلی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت مدنی در جلسه کمیته سوخت خلخال اظهار کرد: با آغاز فصل پاییز، حمل و ذخیره‌سازی سه ماهه نفت سفید در روستاهای صعب‌العبور این استان آغاز شده و انتظار از خانوارهای مصرف کننده اقدام بموقع برای دریافت نفت سفید سهمیه پاییز  از عاملان و نمایندگی‌های فروش در روستاها است.

وی با بیان اینکه صدور کارت بانک سوخت نفت سفید برای اهالی روستاهای فاقد گاز طبیعی برای پیشگیری از هرگونه قاچاق این فرآورده نفتی و پیشگیری از سوء‌استفاده از حواله‌های کاغذی غیرالکترونیکی است، اظهارداشت: انتظار از اهالی روستاهای فاقد گااز طبیعی در استان شارژ بموقق کارت‌ها برای دریافت نفت سفید ذخیره زمستانی قبل از آغاز فصل سرما است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: حمل و ذخیره‌سازی سوخت زمستانی مناطق صعب‌العبور و فاقد گاز طبیعی استان از اول مهرماه ​آغاز شده و تا ذخیره‌سازی ۱۰۰ درصدی سوخت پیش‌بینی شده ادامه خواهد داشت.

مدنی با بیان اینکه توزیع نفت سفید در استان به صورت الکترونیکی انجام و سهمیه خانوارها در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود، افزود: توزیع و ذخیره‌سازی نفت سفید نقاط صعب‌العبور روستایی در منطقه از  اولویت‌های اصلی این شرکت است و روستاییان هیچ‌گونه نگرانی در خصوص تامین سوخت نفت سفید خود در فصول سرد سال نداشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه برای خانوارهای یک و ۲ نفره ۶۰۰ لیتر، خانوارهای ۳ و ۴ نفره ۸۰۰ لیتر و خانوارهای ۵ و ۶ نفره به بالا هزار لیتر نفت سفید پیش‌بینی شده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهار داشت: با توجه به در حال اجرا بودن طرح گازرسانی به روستای بزرگ برندق خلخال واقع در منتهی‌الیه جنوب استان اردبیل انتظار از بخشدار خورش‌رستم دریافت ذخیره سوخت نفت سفید زمستانی این روستا برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل در فصول سرد سال است.

وی از توزیع ۸۹۲ تن گاز مایع در نیمه اول امسال در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: میزان گاز مایع توزیع شده امسال این شهرستان ۲۴۱ تن نسبت به زمان مشابه سال قبل کاهش داشته که علت این امر اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی و کاهش جمعیت مصرف‌کننده گاز مایع در روستاهای خلخال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر