کد خبر: 1023467
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
روزنامه شرق از دولت کنونی ناامید شده و دیگر در نقد دولت‌ها روی به تاریخ‌نگاری آورده است! این روزنامه عکس یک خود را به تصویری از محمود احمدی‌نژاد در دست یکی از هوادارانش اختصاص داده و تیتر زده: «دولت شعار‌های زیبا» با روتیتر «بررسی عملکرد دولت نهم». مطلب هم بی هیچ مقدمه‌ای که دلیل پرداختن به چنین موضوعی را شرح دهد، با نقد و بررسی دولت اول محمود احمدی‌نژاد آغاز شده است: «محمود احمدی‌نژاد، نامی ناآشنا در انتخابات ۸۴ به حساب می‌آمد و در میان نامزد‌های انتخابات نهم ریاست‌جمهوری...» روشن نیست چرا شرق ناگاه یاد نقد دولت نهم افتاده و مثلاً چرا دولت‌های دیگر را نقد نمی‌کند؟

اینکه شرق در مورد دولت نهم چه نوشته، اهمیتی ندارد؛ از سال ۸۴ تاکنون ۱۵ سال می‌گذرد و در همه این سال‌ها روزنامه شرق صد‌ها مطلب انتقادی در مورد دولت‌های نهم و دهم منتشر کرده است و بعید است دیگر حرف جدیدی مانده باشد. اکنون مشکل مردم دولت نهم نیست، حرف مردم دولت روحانی است که اصلاح‌طلبان، جریان موردنظر روزنامه شرق، او را رئیس جمهور کردند و خود را تضمین او نامیدند؛ اما همان قدری که امضای جان کری تضمین برجام شد، اصلاح‌طلبان هم تضمین دولت روحانی شدند! و حالا هم که در سال آخر ریاست جمهوری روحانی، موعد حسابرسی از اوست، برای فرافکنی، تاریخ‌نگاری می‌کنند و از ۱۵ سال پیش خاطره و قصه می‌نویسند.

شرق یاد دولت نهم افتاده، تا با سیاه نمایی از دولت رقیب، برای ناکارآمدی‌های دولت خود همپا و هم‌ردیف دست و پا کند تا بگوید تقصیر روحانی نیست اگر اوضاع خوب نیست؛ تا بگوید اصلاً چرا در مورد دولت کنونی صحبت می‌کنید، بیایید در مورد ۱۵ سال پیش حرف بزنیم!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار