کد خبر: 1023396
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس در تعطیلات پیش رو هیچ برنامه‌ای برای یکطرفه کردن جاده‌های شمالی ندارد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور با توجه به تعطیلات پیش رو اظهار داشت: پلیس راهور هیچ برنامه‌ای برای یکطرفه کردن جاده‌ها در تعطیلات پایان هفته ندارد.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این مطلب که مردم باید با درک شرایط از سفر‌های غیرضرور اجتناب کنند تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و این که بسیاری از استان‌ها در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند باید با عدم سفر به مدیریت این بیماری کمک کنیم.

سردار حسینی تأکید کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی کشور اعم از چالوس و هراز اعمال نمی‌شود و پلیس با آمادگی کامل در جاده‌ها حضور داشته و نسبت به مدیریت ترافیک و برخورد با تخلفاتی همچون حرکت در شانه خاکی و انحراف به چپ برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به این مطلب که یکطرفه شدن جاده‌ها مشکلات زیادی را برای بومی‌ها و ساکنان روستا‌های مسیر چالوس و همچنین افراد محلی در آبعلی، دماوند، مرزن‌آباد، گچسر، آمل، کرج و بخشی از ساکنان تهران ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس در اصل با یکطرفه کردن جاده‌ها مخالف است و با توجه به عدم ضرورت سفر در این ایام، هیچ اجباری برای یکطرفه کردن جاده‌ها و تسهیل در تردد‌ها قائل نمی‌شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار