کد خبر: 1023327
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
مجموعه کتاب‌های تألیفی بنیاد سعدی برای آموزش استاندارد زبان فارسی به غیر فارسی زبانان تحت عنوان «آموزش زبان فارسی» در وبگاه و نرم‌افزار کتابخوان «طاقچه» قرار گرفت.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، شهروز فلاحت پیشه، معاون امور بین الملل بنیاد سعدی با بیان خبر بالا، اظهار کرد: به منظور دسترسی هرچه آسان‌تر به کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان و در جهت گسترش فعالیت در فضای مجازی، مجموعه کتاب‌های تألیفی بنیاد سعدی با همکاری مدیران وبگاه طاقچه، جهت عرضه کتاب‌های الکترونیکی بنیاد سعدی در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
وی با اشاره به علاقه بسیاری از فارسی آموزان و همچنین معلمان آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان برای دسترسی به کتاب‌های بنیاد سعدی، گفت: به دلیل مشکلات بعد مسافت و هزینه ارسال کتاب و همچنین مشکلات ارسال به خارج از کشور و در کنار آن، علاقه جوانان به خواندن کتاب‌ها با وسایل ارتباطی همچون تلفن همراه و رایانه، برآن شدیم تا فایل کتاب‌ها را از طریق نرم افزار و وبگاه طاقچه در اختیار علاقمندان قرار دهیم.
وی افزود: تاکنون ۱۱ عنوان از جمله کتاب‌های «گام اول»، مخصوص نوآموزان خط و زبان فارسی، «مینا» جلد‌های یک، دو و سه «آموزش کاربردی واژه» جلد‌های یک و دوو سه، «ایران شناسی» جلد‌های یک و دو، «لذت خواندن» جلد اول و چهارم، «شیراز»، که در انتشارات آزفای بنیاد سعدی منتشر شده‌اند، به همراه فایل صوتی کتاب‌ها، در وبگاه طاقچه به آدرس انتشارات بین المللی آزفا قرار گرفته است و دیگر کتاب‌های بنیاد همچون کتاب‌های چارچوب و جلد‌های دیگر کتاب‌های لذت خواندن و شیراز نیز در ماه‌های آینده در وبگاه طاقچه بارگذاری خواهد شد.
معاون امور بین الملل بنیاد سعدی خاطر نشان کرد، درگاه پرداخت ریالی و ارزی برای خرید کتاب‌های بنیاد سعدی وجود دارد و علاقمندان خارج از کشور نیز به راحتی امکان تهیه از طریق وبگاه طاقچه را خواهند داشت. همچنین مخاطبان می‌توانند با خرید کتاب‌ها و نشانه گذاری گزینه «هدیه»، کتاب‌های بنیاد سعدی را به فارسی آموزان هدیه کنند.
فلاحت پیشه گفت: گام بعدی ما حضور در بازار کتاب الکترونیک بین المللی است تا از طریق وبگاه‌های خارجی و در بستر مناسب، کتاب‌های بنیاد سعدی را به علاقمندان خارج از کشور عرضه کنیم.
معاون امور بین الملل بنیاد سعدی به فروش کتاب‌ها از طریق فروشگاه بنیاد سعدی و همچنین دیجی کالا نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس مذاکراتی که با مدیران وبگاه دیجی کالا داشته‌ایم، به زودی فروش فیزیکی کتاب‌ها از طریق این وبگاه نیز آغاز می‌شوند و علاقمندان در داخل کشور می‌توانند به صورت حضوری یا تلفنی از فروشگاه بنیاد سعدی واقع در این بنیاد و یا از طریق سایت دیجی کالا، کتاب چاپ شده را خریداری کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار