کد خبر: 1023248
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
معاون نیروی دریایی ارتش:
بندرعباس - معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: زنجیره دفاعی جمهوری اسلامی در جنوب کشور شامل خلیج فارس، دریای عمان و حتی اقیانوس هند آماده پاسخ به هر تهدیدی است.
 
سرویس سیاسی جوان آنلاین:‌ امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی صبح سه شنبه در مراسم استقبال از شصت و نهمین ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی که در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس انجام شد، بیان داشت: حضور بیگانگان در خلیج فارس هیچ سودی برایشان ندارد، به دشمنان اعلام می‌کنیم پاسخگوی هرگونه تهدیدی به آب‌های ما و منافع کشورمان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش در راستای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران حضور پر رنگی در آب‌های بین‌المللی دارد. حراست، حفاظت از خطوط آبراه‌های بین‌المللی و اسکورت کشتی‌های ایرانی جزو وظایف محوله به ارتش است. ناوگروه شصت و نهم اعزامی ارتش هم در امر اجرای فرامین و برنامه‌های تعیین شده موفق بوده است.

امیردریادار کاویانی تصریح کرد: حضور ما در دریاها مداوم، مستمر، با اقتدار و اقتدارآفرین خواهد بود و این حضور در تداوم اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا است.

وی خاطرنشان کرد: ناوشکن بومی و توانمند سهند در اولین مأموریت برون مرزی در شصت و نهمین ناوگروه اطلاعاتی رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، عازم مأموریت به خلیج عدن شد و توانست از برنامه‌های از پیش تعیین شده موفق و سربلند بیرون بیایید.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: ناوشکن تمام ایرانی سهند که در عرصه دریاها می‌درخشد یادگار سهندی است که آمریکایی‌ها ناجوانمردانه آن را هدف قرار دادند. ساخت و اجرای مأموریت توسط این ناوشکن مشت محکمی بر دهان کسانی است که مدعی‌اند ایران توان ساخت ناوشکن ندارد.

وی افزود: امروز توانمندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فراتر از ساخت ناوشکن بوده و دارای اقتداری است که می‌تواند مشت محکمی در برابر تهدیدها به آمریکا وارد کند.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در دریاها حضور دارد و از ناوگان نفتی، تجاری و شیلاتی کشور حمایت می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ناوگروه هفتادم نیروی دریایی ارتش نیز در تداوم حضور مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه دریاها به مأموریت اعزام شده و به اجرای مأموریت می‌پردازد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار