کد خبر: 1023236
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که این استان به دلیل افزایش شمار مبتلایان و محدودیت امکانات ، وارد مرحله بحرانی و اضطراری کرونا شده است.

دکتر محمد فتحی در نشست اضطراری مسوولان دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: میزان بستری بیماران در موج سوم کرونا در البرز نسبت به ۲ موج گذشته به شدت افزایش یافته است واگر همین روال افزایشی ادامه یابد به طور قطع تیم بهداشت و درمان با چالش جدی روبرو شده ه ودر بیمارستان ها دیگر امکان پذیرش بیمار وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد :تعداد پرسنل بهداشت و درمان نسبت به اوایل شیوع بیماری کاهش یافته چرا که بسیاری از پزشکان و پرستاران درگیر بیماری کرونا شده اند و از لحاظ روحی بعد از هشت ماه مبارزه بی وقفه خسته هستند.

 فتحی تصریح کرد : کلیه اعمال جراحی و درمانی غیر ضرور در مراکز درمانی لغو شده است و تلاش بر این است از تمام ظرفیت بیمارستان ها فقط برای پذیرش بیماران کرونایی استفاده شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز ضمن هشدار به وضعیت موجود از مردم خواست نهایت همکاری را در رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند چرا که این بیماری به شدت رو به افزایش است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار