کد خبر: 1023191
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان:
در راستای تسریع امور، بررسی و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس جلسه‌ای در محل اداره‌کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،بمنظور بررسی و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، جلسه‌ای با حضور امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با تمامی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه در محل اداره کل راه و شهرسازی این استان تشکیل شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید مسکن و دستور مقام عالی وزارت راه وشهرسازی مبنی بر تسریع عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: استان اصفهان همواره در اجرای پروژه‌های مسکن خوش درخشیده است و این بار نیز در طرح اقدام ملی مسکن با همت و تلاش مضاعف اهداف غائی این طرح را یکی پس از دیگری جامع عمل می‌پوشانیم.

وی به برگزاری منظم این جلسات تاکید کرد و از رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه خواست با همفکری، همکاری و تلاش شبانه روزی مشکلات موجود طرح اقدام ملی مسکن را شناسایی و رفع کنند تا به اجرای این طرح سرعت بیشتری بخشیده شود.

زاغیان با بیان اینکه در صدد هستیم مشکل کمبود زمین را به هر شکل قانونی و برابر ضوابط مرتفع نماییم،گفت: در راستای اجرای این طرح تفاهم، همدلی و هماهنگی خوبی بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل بنیاد مسکن وجود دارد. که می‌بایست از طریق تشکیل جلسات بصورت مستمر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نمایندگان دفاتر پیشخوان دولت این ارتباط و هماهنگی را دو چندان کرد.

در ادامه جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان مسائل و مشکلات موجود را مطرح کردند که پس از بررسی، پیشنهادات لازم در خصوص رفع آن ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار