کد خبر: 1023187
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
رییس جمهور:
رییس جمهوردر پیامی درگذشت پدر شهیدان والامقام امرالله، قاسم و مرتضی امینی از غیورمردان دوران هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام اظهار کرد: درگذشت مرحوم حاج محمدعلی امینی پدر شهیدان والامقام امرالله، قاسم و مرتضی امینی از غیورمردان دوران هشت سال دفاع مقدس، موجب تألم خاطر شد.

رییس جمهوری ابرازکرد : این غیورمردان، الگویی بی‌بدیل برای ملت قدرشناس ایران بوده و نام نیک آنها در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس، برای همیشه الهام بخش باقی خواهد ماند.

روحانی خاطرنشان کرد: در سایه صبوری و فداکاری و ارادت خالصانه چنین پدران دریادل به مکتب همیشه پرفیض و جاری عاشورا است که مشعل پایداری و اقتدار امروز ملت ایران بیش از پیش پرتوافشانی می‌کند.

وی در پیام خود تصریح کرد: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان اصفهان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن اسوه مقاومت و ایستادگی رحمت واسعه و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر