کد خبر: 1023145
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
سیدعبدالله متولیان
رئیس‌جمهور دلقک و احمق امریکا روز جمعه یک بار دیگر با الفاظ رکیک که ناشی از فرهنگ غرب بود به مردم ایران توهین کرد. توهین ترامپ، نه اولین بار است و نه آخرین بار، این دلقک امریکایی در اولین سال ریاست جمهوری‌اش و در اولین سخنرانی خود در سازمان ملل در شهریور ماه سال ۹۶ سنت توهین را که از سران مستکبر امریکا به ارث برده، مجموعه‌ای از توهین، اتهام و تهدید را علیه ملت ایران ارائه کرد:

۱- رژیم سرکش و خودکامه.

۲- رژیم خطرناک که آشکارا از کشتار جمعی سخن می‌گوید.

۳- دیکتاتوری فاسد پشت نقابی از دموکراسی دروغین.

۴- حکومت ایران، یک کشور ثروتمند و صاحب یک تاریخ و فرهنگ غنی را به یک کشور سرکش و ضعیف از لحاظ اقتصادی تبدیل کرده.

۵- صادرات اصلی‌اش خشونت، خونریزی و هرج و مرج است.

۶- حکومت ایران، سود‌های نفتی را صرف تأمین مالی حزب‌الله و سایر تروریست‌هایی می‌کند که مسلمانان بی‌گناه را می‌کشند و به همسایگان صلح‌جوی عرب و اسرائیلی‌شان حمله می‌کنند.

۷- شعله‌ور کردن آتش جنگ داخلی یمن و تضعیف صلح در سراسر خاورمیانه.

۸- حکومت قاتل همزمان با ساخت موشک‌های خطرناک، به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ادامه می‌دهد.

۹- وقت آن است که این حکومت، تمامی امریکایی‌ها و شهروندان سایر کشور‌هایی را که ناعادلانه بازداشت شده‌اند آزاد کند.

۱۰- اینکه حکومت ایران بایستی حمایت از تروریست‌ها را متوقف کرده و به حق حاکمیت همسایگانش احترام بگذارد.
در همان زمان انتظار بسیاری از مردم این بود که رئیس‌جمهور ایران در نطق خود با استدلال به یاوه‌ها و توهین‌های دلقک جدید امریکا پاسخ بگوید و بر این باور بودند که اگر روحانی پاسخ محکم و کوبنده‌ای می‌داد ترامپ به خودش اجازه تکرار توهین و تحقیر را نمی‌داد، اما رئیس‌جمهور ایران برای نتیجه گرفتن از برجام نافرجام و خسارت محض از پاسخگویی قاطعانه خودداری کرده و دلقک را در استمرار توهین به ملت ایران مطمئن و امیدوار ساخت. البته برخی نیز معتقدند سیره و روش این دلقک امریکایی در باره همه کشور‌ها بر همین اساس استوار است. در خصوص توهین رئیس‌جمهور دلقک امریکا چند چند نکته را یادآور می‌شوم:

۱ - توهین و تحقیر حکومت‌ها و ملل جهان بخشی از سیره فرهنگی امریکا بوده و اختصاص به ترامپ ندارد. این خوی پاچه گیری اختصاص به حزب جمهوری‌خواه هم نداشته و بین همه دولتمردان امریکایی مشترک است.

۲ - نگاه تحقیرآمیز به ملل جهان خوی استکباری مشترک غرب است که از فرهنگ منحط و قرون وسطایی آنان نشئت می‌گیرد.

۳ - این خوی کثیف خود برتربینی و تحقیر ملل که بر تمامی شئون زندگی آنان سایه افکنده و رفتار‌های آنان را به شدت تحت‌الشعاع خود قرار داده است، سابقه‌ای ۴۰۰ ساله دارد که برای مدیریت بر جهان و قانونی کردن استعمارگری و استثمار ملل مهندسی شده است. طبق مهندسی آنان قرار بوده به وسیله قواعد و قوانین و ساختار سازمان‌های عریض و طویل بین‌المللی نفس ملت‌ها را بریده و همه آنان را به بردگی نوین بگیرند که اینک بیش از ۴۰ سال است که انقلاب اسلامی مهندسی آنان را به چالش کشیده و موجب ایجاد موج بیداری در اقصی نقاط جهان علیه نظام سلطه شده است.

۴ - در فرهنگ منحط و مبتذل غرب همه چیز در جنگ و جدال با فطرت است. تقریباً همه فیلم‌ها و سریال‌ها و همه سرمایه هالیوود و شبکه‌های وسیع امپراتوری رسانه‌ای غرب در جهت حذف خدا از زندگی بشر، از بین بردن قواعد شرعی برای زیست اجتماعی و متلاشی کردن بنیان و اساس خانواده، حاکمیت و سیادت سرمایه و صاحب‌سرمایه و... تولید و عرضه می‌شود. در غرب همه چیز بوی خون و کشتار می‌دهد: ورزش، تفریح، بازی و... خشونت را تجویز و تبلیغ می‌کند.

۵ - هرگونه ارتباط غیرمنطقی نزدیک شدن به غرب موجب واگیری تدریجی بیماری مزمن و خطرناک توحش فرهنگی و انتقال آن به بدنه اجتماعی خواهدشد و تردیدی نیست که بسیاری از آسیب‌های موجود در جامعه امروزی ایران ریشه در همین نزدیکی به غرب و مبتلا شدن به بیماری توحش غربی دارد.

۶ - نزدیک شدن به غرب، جوامع بشری را به ترس و بیماری بس خطرناک حقارت فرهنگی آلوده ساخته و حکومت‌ها را به تسلیم در برابر زورگویی و زیاده خواهی غربی‌ها وا‌می‌دارد و مصیبت آنجاست که منادیان نزدیک شدن به غرب همان سست‌کمربند‌هایی هستند که در غرب تحصیل کرده و دامن آنان به مرض غرب‌زدگی آلوده شده است.

۷ - غرب هدف خود از همه فشارها، توهین‌ها، تحریم‌ها، تحقیر، فریب‌ها، دسیسه‌ها و نفوذ را تضعیف و تخریب «قدرت دفاعی»، «استحکام و ثبات اقتصادی» و «توانایی و قوام فرهنگی» ملت و کشور ایران قرار داده است.

۸ - توهین‌های علنی و حملات سنگین پنهان و آشکار امپراتوری رسانه‌ای امریکا و اذنابش به ارکان اقتدار ملی ایران نه از روی قدرت بلکه از روی استیصال و ترس آن‌ها و مایه دلگرمی و اطمینان از صحت راهی است که ملت ایران بر خلاف خواست و اراده ظالمانه امریکا پیموده است.

۹ -احمقانه‌ترین تفکر فراروی ملت ایران این است که برخی بزدلان و خوباخته‌ها چنین تبلیغ و القا کنند که اگر مثلاً به جای ترامپ رقیبش روی کار بیاید اوضاع ایران بهتر خواهد شد پس باید ایران برای روی کار آمدن رقیب وی هزینه بپردازد.

۱۰ - تجربه کمتر از هشت سال اخیر این حقیقت را به اثبات رسانده که اعتماد به غرب و امریکا (الاغ‌ها یا فیل‌ها) جز فرصت سوزی بیشتر و جری‌تر شدن دشمن و جسارت بیشتر آنان ثمره دیگری نداشته و راه پرافتخاری که برای استقلال و مجد و عظمت ملت بزرگ ایران پیموده ایم فقط با ایستادگی و مقاومت عقلانی و رویکرد جهادی و انقلابی ما را به اهداف نهایی خواهد رساند و نسخه‌های شبکه نفوذی دشمن در داخل (ظلم پذیری و تسلیم شدن و...) همگی از القائات دشمن است.

بدیهی است که تنها راه علاج مشکلات اقتصادی و تقویت ارکان ملی و مقابله با دزدان غارتگر غربی «تمرکز بر مسئله تولید»، «جلوگیری از سقوط پی درپی ارزش پول ملی» و «بستن رخنه‌هایی همچون قاچاق، واردات بی رویه، فساد مالی و...» است و در این راه استفاده از ظرفیت بزرگ نیرو‌های مسلح و نیروی جوان کشور همیشه راه‌گشا بوده به طوری که «در هر عرصه‌ای که مدیریت‌های خستگی ناپذیر، فعال و پرنشاط را داشتیم کار‌ها پیشرفت کرده» و هر کجا که دل به سراب دروغین حل مشکلات از طریق نزدیکی و تعامل با غرب بسته ایم جز «خسارات مادی و معنوی که برجام تنها یک نمونه از آنهاست»، «فرصت سوزی»، «پاشیده شدن بذر بی اعتمادی» و «تخریب باور‌های مردم» ثمره دیگری نداشته است. رویکرد اعتماد به داخل و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، بی‌شک تهدید تحریم را به فرصت مقاوم سازی اقتصاد تبدیل کرده و فشار حداکثری دشمن را به روسیاهی حداکثری آنان تبدیل خواهد کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار