کد خبر: 1023139
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
دبیر فدراسیون کشتی، رییس سازمان لیگ و رییس کمیته انضباطی با مدیر مجموعه ورزشی آزادی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش جوان آنلاین به روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، بعد از برگزاری دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه الف و ب و دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه الف به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، امروز (دوشنبه) سیدجلال عسکری دبیر فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی و حمیدرضا اورسجی رییس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی و موسوی معاون فنی این مجموعه دیدار کردند.

در این نشست که با هدف تقدیر از همکاری و زحمات مسئولان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، مدیران فدراسیون و سازمان لیگ کشتی از سیف و همکاران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی بابت همکاری در راستای برگزاری باشکوه لیگ برتر کشتی تشکر کردند.

همچنین سیف در این نشست گفت: با توجه به مشکلات فنی که در سالن ۱۲ هزار نفری داشتیم، برگزاری مسابقات در چنین برهه‌ای امکان‌پذیر نبود، اما وقتی درخواست از سوی فدراسیون کشتی به عنوان ورزش اول کشور مطرح شد، سعی کردیم نهایت همکاری را داشته باشیم. از سوی دیگر سالن ۱۲ هزار نفری معمولا به مسابقات ملی اختصاص دارد و برای لیگ‌های ورزشی بهره‌برداری نمی‌شود، اما ما خواستیم دین خود را به کشتی ادا کنیم.

در ادامه این نشست به برخی نواقص موجود در سالن ۱۲ هزار نفری اشاره شد که مسئولان مجموعه ورزشی آزادی قول مساعدی پیرامون برطرف کردن این اشکالات برای میزبانی مسابقات گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری دادند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار