کد خبر: 1022906
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه موضوع افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی امروز در صحن شورای شهر بررسی می‌شود، گفت: انتصابات در شهرداری باید کمتر و با دقت بیشتر باشد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی با شهردار تهران اظهار داشت: این جلسه که صبح امروز برگزار شد، قرار بود درباره مسائل مالی شهرداری و انتصابات صحبت شود، ولی به دلیل طرح مسائل مربوط به انتصابات به موضوع مسائل مالی نرسیدیم.

وی افزود: از طرفی تعداد اعضای شورا نیز به حد نصاب نرسید بنابر این از پیروز حناچی خواستیم که اگر کاری دارند امروز انجام دهند و جلسه بعد با حداکثر حضور اعضاء در مورد امور مالی برگزار شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که سرانجام تغییر نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی به کجا رسید؟ گفت:‌امروز این موضوع در صحن شورای شهر مطرح می‌شود.

هاشمی درباره انتصابات جدید در شهرداری تهران گفت: امسال آخرین سال فعالیت شورای پنجم است و باید تغییرات با دقت بیشتر و به صورت کمتر باشد و حتما ۴۸ ساعت قبل از اجرای تغییرات در سطح معاونین و مدیران ارشد نظر اعضای شورای شهر نیز بررسی شود.

وی درباره اینکه شورای شهر چه تصمیمی جهت افزایش مسافرین مترو به دلیل شرایط کرونا می‌گیرد؟ گفت: شورای شهر در امور اجرایی دخالت نمی‌کند، ما مصوبات قانونی لازم را برای تأمین اتوبوس و واگن مترو به دولت و شهرداری تهران تصویب کرده‌ایم و امیدواریم اقدامات لازم انجام گیرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار