کد خبر: 1022797
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کمیته ملی پارالمپیک آسیا اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان هلال احمر امارات کرده است.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، کمیته پارالمپیک آسیا در مورد این تفاهم نامه اعلام نموده که با توجه به هم راستا بودن فعالیت‌های این سازمان با APC در خصوص بهبود معشیت افراد دارای معلولیت و نیز موثر بودن آن در کمک رسانی به کمیته‌های ملی پارالمپیک آسیا در این موضوع، این تفاهم نامه منعقد شده است.

همچنین اعلام شده که این تفاهم نامه بخش‌های بسیار گسترده‌ای از قبیل ایجاد کسب و کار‌های کوچک برای افراد دارای معلولیت در راستای استقلال مالی آنها، تهیه تجهیزات تطبیقی و زیرساخت‌های قابل دسترس و همچنین ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از داوطلبان را در برمی گیرد و دسترسی به آن به NPC‌ها کمک می‌کند تا پروژه‌ها و رویداد‌های خود را انجام دهند.

انگیزه اصلی از امضای این تفاهم نامه میان APC و سازمان هلال احمر امارات متحده عربی، نیاز NPC‌های آسیا در حمایت از ورزشکاران در ایام همه گیری بیماری کرونا ذکر شده و با توجه به اینکه نیاز هر کشور متفاوت است. هلال احمر امارات از کلیه کشور‌ها از جمله ایران درخواست نموده تا دانش و تخصص خود را در حوزه افراد دارای معلولیت کشورشان را برای برنامه عملیاتی ارائه نمایند.

همکاری کمیته پارالمپیک آسیا با هلال احمر امارات متحده عربی در گام اول با ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی قابل دسترس از داوطلبان همکاری در این پروژه و نیز مرور بر طرح‌های آن‌ها آغاز و در ادامه مسیر، راه‌های ارائه حمایت به صورت روشن تری اعلام خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار