کد خبر: 1022782
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
فعالان بازار سکه پیش بینی می‌کنند در اولین روز هفته بازار سکه و طلا تحت تاثیر فضای روانی ناشی از تحریم‌های تازه آمریکا با وضعیت نوسانی مواجه باشد.
سرويس اقتصادی جوان آنلاين: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته در اولین روز هفته احتمال نوسان قیمت ارز تحت تاثیر فشار روانی ناشی از تحریم ۱۸ بانک ایرانی از سوی خزانه داری آمریکا با روندی افزایشی همراه باشد.

این وضعیت می‌تواند بازار سکه را نیز تحت تاثیر قرار دهد. البته فرارسیدن هفته پایانی ماه صفر از یک سو و تشدید محدودیت‌های ناشی از کرونا از سوی دیگر این احتمال را تقویت می‌کند که ممکن است تقاضا در این هفته با افزایش روبرو نشود در نتیجه این فشار روانی با کاهش تقاضا یا ثبات تقاضا می‌تواند مانع از روند افزایشی شدید در این بازار شود.

قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به ۱۹۲۱ دلار و ۴۳ سنت رسیده است و بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز در پایان فعالیت بازار در روز چهارشنبه برابر با ۱۴ میلیون و ۷۱۱ هزا تومان بود.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار نیز به یک میلیون ۳۵۶ هزار تومان رسید و پنجشنبه و جمعه به دلیل فرارسیدن اربعین حسینی بازار طلا و سکه تعطیل بود.

بر اساس این گزارش فعالان بازار سکه می‌ویند این احتمال وجود دارد که جو روانی ناشی از وضعیت بازار با سرعت بالاتری از قبل تخلیه شود و عملکرد بازارساز می‌تواند روند حرکت بازار را روشن نماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار