کد خبر: 1022774
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
رپورتاژ آگهی/ کارت نصابی دوربین مداربسته چیست؟

دوربین های مداربسته امروزه با شناختی که در بین مردم پیدا کرده اند به یکی از تجهزات اصلی بمنظور بالا بردن میزان نظارت و امنیت کاربران تبدیل شده است بطوریکه اگر شخصی بخواهد این میزان امنیت و نظارت در در محل خوش بالا ببرد اولین کاری که به ذهنش خطور می کند استفاده از همین تجهیزات دوربین مداربسته می باشد ، از سوی دیگر  با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته دارای انواع متنوعی در شکل ظاهری و قابلیت کارکرد می باشند که هر کدام به منظور اهداف خاصی تولید شده اند که برای اینکه کاربران بتوانند بهترین انتخاب را در تهیه این دوربین های مداربسته داشته باشند بهتر است در هنگام تهیه آنها با یک فرد خبره در این زمنیه مشورتی داشته باشند.

 یکی از مهمترین بخش تهیه دوربین های مداربسته مرحله نصب آن می باشد ،که  در صورتیکه اصول نصب دوربین مدار بسته رعایت نشود می تواند عواقبی مانند ، عدم دید مناسب کاربر از محیط اطراف ، اتصالی تجهیزات ، سوء استفاده از دوربین های مداربسته ، کاهش عمر مفید دوربین ، نقض حریم شخصی کاربر  و بسیاری از موارد که می تواند برای کاربران ضررهای مالی و جانی بهمراه داشته باشد ، بوجود می آید.

چگونه باید از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنیم ؟

کارت نصابی دوربین مدار بسته

یکی از مهمترین عواملی که باعث بوجود آمدن چنین مشکلاتی  می شود استفاده از نصابان بی کیفایت می باشند که عدم داشتن میزان دانش فنی لازم و شخصیت کاری مناسب باعث بوجود آمدن چنین مشکلاتی می شود.

متأسفانه امروز فروشگاه ها و شرکت های زیادی در زمینه فروش دوربین مدار بسته  وجود دارند که دارای جواز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته نمی باشند و از همین رو نصاب هایی که مورد استفاده قرار می دهند معمولاً فاقد شرایط فوق می باشند که در نهایت مشکلات بوجود آمده در این زمینه گریبان گیر مشتریان می شود.

برای رفع این مشکل چه اقدامی باید انجام داد ؟

بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات و سوء استفاده احتمالی در هنگام نصب دوربین های مداربسته ، استفاده از نصاباب هایی که دارای کارت نصابی در دوربین های مداربسته هستند ، می باشند. تا دیگر مشتریان دغدغه ای بابت این قضایا نداشته باشند.

کارت نصابی چیست ؟

کارت نصابی دوربین مدار بسته

کارتی است که از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته به نصابان اعطاء می شود که بدین معنا می باشد که این نصاب مورد نظر از نظر دانش فنی و سلامت اخلاقی در سطح قابل قبولی می باشد و کارفرمایان و کاربران می توانند با خیالی راحت و بدن ایجاد مشکل کار نصب دوربین مداربسته را به آنها بسپارند.

نصابان چگونه باید کارت نصابی را دریافت کنند ؟

در این مرحله شرکت و فروشگاه هایی که در زمینه فروش و نصب دوربین های مداربسته فعالیت دارند باید نصابان خود را بسوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته بفرستند تا آنها بعد از گرفتن یکسری ، آزمون  مشخص می کنند که آیا نصال مورد نظر صلاحیت دریافت این کارت را دارد یا خیر.

آزمون های نصابان عبارتند از :

آزمون بررسی دانش فنی : در این مرحله تست هایی فنی درباره نصب دوربین های مداربسته گرفته می شود تا مشخص که نصاب مورد نظر از دانش مناسبی در این کار برخوردار است یا خیر.

آزمون بررسی سلامت اخلاقی : در این مرحله بررسی می کنند که نصاب سوء سابقه کیفری و مشکلات اخلاقی نداشته باشد .

بعد از اینکه نصاب توانست از هر دو آزمون سربلند بیرون آید می تواند کارت نصابی را از سوی اتحادیه صنف دوربین ها مداربسته در یافت کند.

چه شرکت های دارای چنین نصابان معتبر هستند ؟

کارت نصابی دوربین مدار بسته

شرکت هایی دارای چنین نصابانی هستند که در درجه اول دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته باشند و در مرحله دوم دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه واردات ، فروش و نصب دوربین های مداربسته هستند.

از کجا متوجه شویم که شرکت ارائه دهنده خدمات دوربین مداربسته دارای سابقه درخشان و جواز کسب از سوی اتحادیه هستند ؟

برای این کار باید از طریق فضای مجازی ، پرس و جو از دیگر مشتریان و یا خود فروشگاه از وضعیت شرکت ارائه دهنده خدمات دوربین مداربسته با خبر شد.

برای همین مورد ما شرکت الکامپ را به شما معرفی می کنیم که دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته بشناسه صنفی 0467127323 و  17 سال سابقه مفید در زمینه واردات ، مشاوره ، فروش و نصب سیستم دوربین های مداربسته می باشد و همیشه از نصابانی استفاده می کند که دارای کارت نصابی بوده اند تا مشکلی از نظر عدم رعایت اصول نصب و اخلاقی گریبان گیر مشتریان نشود.

برای همین منظور است که تا کنون این شرکت بیش از 4000 پروژه موفق در زمینه نصب دوربین های مداربسته داشته است که تعدادی از مشتریان آن از سازمانها و ارگانهای بزرگ دورلتی و خصوصی بوده اند که بخاطر رعایت اصول فروش و نصب دوربین های مداربسته ، شرکت الکامپ را برای تأمین سیستم های امنیتی خود انتخاب کرده اند. این سازمانها عبارتند از :

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
ارتش جمهوری اسلامی ایران
سپاه پاسداران
دانشگاه تهران
گروه خودروسازی سایپا
و بسیاری از ارگانهای مهم کشور مشتریان شرکت الکامپ بوده اند.

همچنین این نصابان دوربین مداربسته استخدام رسمی شرکت بوده و هرکدام دارای بیمه هستند تا در در صورت ایجاد مشکلات احتمالی بتوان آنها را با مراجعه به شرکت الکامپ رفع کرد.

در پایان می توان گفت استفاده از نصاب هایی که دارای کارت نصابی از سوی اتحادیه باشند می توانند باعث جلوگیری از مشکلاتی قبیل عدم رعایت اصول نصب درست دوربین مداربسته و مشکلات اخلاقی شود چون اتحادیه از این نصابان آزمونهایی نظیر آزمون دانش فنی و آزمون سلامت اخلاقی می گیرد و در صورتیکه نصاب از هر دو آزمون سربلند بیرون آید می تواند این کارت را از سوی اتحادیه دریافت کند.

همچنین معمولاً شرکت هایی از چنین نصابانی استفاده می کنند که خود دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته و سابقه درخشان در این زمینه باشند که شرکت الکامپ دارای 17 سال سابقه درخشان در زمینه های مختلف مربوط به دوربین های مداربسته و دارای مجوز رسمی از سوی اتحایه صنف دوربین های مداربسته می باشند تا بدین ترتیب مشتریان با خیالی بتوانند بصورت یکپارچه مراحل مشاوره ، خرید ، نصب و پشتیبانی سیستم امنیتی خود ر ا به کارشناسان شرکت الکامپ بسپارند تا در نهایت یک خرید موفق را با مراجعه به این شرکت تجربه نمایند.

مشتریان گرامی در صورتیکه قصد تهیه سیستم دوربین های مداربسته و دیگر سیستم های حفاظتی خود ر ا از سوی شرکت الکامپ را دارند می توانند با شماره گیری 02188552766 بصورت تلفنی مشاوره لازم را از کارشناسان شرکت دریافت نمایند و برای خرید دوربین مدار بسته و دریافت آدرس شرکت و آشنایی با دیگر محصولات می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت الکامپ به نشانی amniatcctv.com   مراجعه کرده تا اطلاعات لازم را بدست آورند.

منبع : فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته الکامپ

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار