کد خبر: 1022727
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: حفظ و تثبیت امنیت و آسایش و آرامش آحاد مردم خط قرمز پلیس است و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

سردار قاسم رضایی  در دیدار با امام جمعه تبریز ضمن قدردانی از حمایت‌های ائمه جمعه سراسر کشور از عملکرد ناجا، اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند، برابر قانون با مخلان امنیت قاطع و شدید برخورد خواهیم کرد.

وی مقابله با اراذل و اوباش را یکی از مطالبات مردم دانست و افزود: در این زمینه نیز نیروی انتظامی با قدرت تمام وارد عرصه شده و تاکنون نیز عملکرد و اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده است و بدون تردید مقابله با اوباش جزو اولویت های ماموریتی پلیس می باشد  و این کار تداوم خواهد یافت.

رضایی آذربایجان‌شرقی  را یکی از استان‌های اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خواند و یاداور شد: این خطه با تقدیم حدود ۱۰ هزار شهید گلگون کفن دین و وظیفه خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده است.

وی با بیان اینکه ما مدیون و ممنون شهدا هستیم و از خدا می‌خواهیم که ادامه‌دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم، یادآور شد: در این شرایط حساس همه و همیشه باید پشتیبان ولایت و رهبری بوده باشیم و بر همین مبنا نیروی انتظامی با نگاه به اصل ولایت تمام تدابیر و برنامه‌های خود را بر اساس منویات رهبرانقلاب برنامه‌ریزی کرده و جلب رضایت معظم‌له و مردم مهم‌ترین هدف در ناجاست.

رضایی  تلاش برای پیشگیری از جرایم را برای سالم سازی جامعه بسیار مهم خواند و اضافه کرد: در بحث پیشگیری از سرقت کارهای خوبی انجام گرفته و این موضوع جزو اولویت‌های مأموریتی نیروی انتظامی قرار دارد.

وی به اهتمام فرماندهی نیروی انتظامی در بحث معیشت کارکنان و رسیدگی به مشکلات پرسنل اشاره کرد و گفت: برابر دستور فرماندهی ناجا رسیدگی به مشکلات کارکنان و ارتقای معیشت جزو اولویت‌های کاری فرماندهان و مسئولان است.

رضایی هدف از سفر به آذربایجان شرقی را بازدید از نوار مرزی استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی عنوان کرد و ادامه داد: در موضوع مناقشه بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، مرزبانی نیروی انتظامی با آمادگی و هوشیاری مسئله را پیگیری کرد و تذکرات لازم به مرزبانان هر دو طرف داده شد تا از اصابت سهوی گلوله‌ها و راکت‌ها به خاک مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر