کد خبر: 1022648
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
سرپرست باشگاه استقلال گفت: با اقداماتی که صورت گرفته و طبق گزارشات روزانه، تا پایان پاییز سهام استقلال را در بورس عرضه می‌کنیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: احمد مددی در برنامه ورزش و مردم درباره حضور درباره مشکلات باشگاه استقلال اظهار کرد: باید درآمد و هزینه هایمان باهم همخوانی داشته باشد و برای هر کاری که می‌کنیم چاله اش را کنده باشیم. اگر هیات مدیره و همه کسانی که در نشست‌های شبانه روزی باشگاه شرکت کرده اند، بتوانند وظایف خودشان را به درستی انجام دهند و این عملیات پرداخت بدهی‌های ارزی به بهترین نحو جلو برود، قول می‌دهم از من هیچ میراثی به جای نخواهد ماند. من بسیار مقید به انضباط مالی و یک استقلالی هستم.

او ادامه داد: بیرون گود خیلی اذیت شدم، اما اکنون خودم وسط آتش آمده ام. به دعای هواداران و حمایت همه نیاز دارم. می‌دانم همه با تمام وجودشان دارند کار و کمک می‌کنند. اگر از این بزنگاه خارج شویم، استقلال روز‌های درخشانی را طی خواهد کرد. روز‌هایی که بتواند بدون دغدغه‌های مالی و حقوقی ستاره سوم را بگیرد و در لیگ بدرخشد.

مددی درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال گفت: ما در این رابطه حرفه‌ای و اخلاق مدارانه حرکت کردیم. فکری بعد از استعفا، فسخ قرارداد را هم از سازمان لیگ گرفته بود و بعد از آن بود که با او تماس گرفتم. دو جلسه با فکری گذاشتیم و در نهایت بعد از ظهر همان روز با او قرارداد بستیم و اعلام رسمی کردیم. من برای هواداران نساجی و این باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم و می‌دانم برای مدیران نساجی حتما موفقیت استقلال اهمیت دارد و امیدوارم که روند حرفه‌ای طی شود و اخلاق را در همه مسائل رعایت کنیم.

او درباره تامین منابع مالی و انتقال این منابع گفت: در این خصوص هم تامین منابع مالی و هم انتقال آن مهم است. ما منابعی را پیش بینی کردیم و درباره انتقال آن هم فکر نمی‌کنم به مشکلی بخوریم. صرافی‌های مجاز و مورد تایید بانک مرکزی شناسایی و آمادگی این کار را اعلام کردند و در خصوص انتقال پول برای دیاباته و میلیچ مشکلی نخواهیم داشت.

سرپرست باشگاه استقلال درباره مطالبات میلیچ بیان کرد: او در تاریخ ۸ مهر نامه‌ای به باشگاه داده و اشاره کرده اگر تا ۱۵ روز مطالباتش پرداخت نشود، فسخ می‌کند. پس از آن یک نامه‌ای درخصوص فسخ قراردادش برای ما ارسال کرد. میلیچ قراردادش را با ما فسخ کرد، اما گفت اگر مطالبات من را بدهید قول اخلاقی می‌دهم که برگردم و با تیم باشم.

او درخصوص مهدی قائدی و علی کریمی گفت: قائدی با ما قرارداد دارد و مشکلی وجود ندارد. البته هنوز به جمع بندی نرسیده ایم که برای کمک به باشگاه قائدی را به باشگاه دیگری بدهیم با خیر. باید به آینده استقلال نگاه کنیم تا به باشگاه لطمه وارد نشود. درباره علی کریمی هم اکنون در اردوی ازبکستان است، اما با مدیر برنامه هایش صحبت کردم و به خود او هم پیام دادم که خواهان این بازیکن هستیم. به محض این که به ایران برسد به دفتر باشگاه می‌آید تا برای جذب او مذاکرات جدی داشته باشیم. خود او هم گفته اگر به تیم خارجی نروم، اولویت اصلی اش استقلال است. امیدوارم مذاکرات با او به خوبی پیش برود.

مددی در پاسخ به سوالی درباره اصلاحیه قرارداد بازیکنان گفت: متاسفانه در برخی قرارداد‌هایی که منعقد شده، انضباط مالی کمتری دیده شده و برخی از آپشن‌های قراردادی بسیار غیر منطقی و نادرست هستند. باید مورد بررسی قرار گیرند، اما از این بابت هم مشکلی وجود نخواهد داشت. تلاش می‌کنیم قرارداد‌ها را بر مبنای قرارداد‌های برد برد تنظیم کنیم. نه این که قراردادی با یک بازیکن تنظیم می‌کنیم و بعد سر از یک تیم قطری در می‌آورد.

او درباره قرارداد روزبه چشمی گفت: متاسفانه بندی در قرارداد او بوده است که به راحتی می‌توانست یک طرفه فسخ کند. معلوم است قرارداد برد برد نبوده و امکان فسخی در قرارداد گذاشته شده که باشگاه در آن هیچ منفعتی نداشته است. او طبق بند قرارداد گذشته اش باید در رقابت‌های آسیایی حضور پیدا می‌کرد و اگر حضور پیدا نمی‌کرد حتما دو فصل از تمام فعالیت‌های فوتبالی محروم می‌شد. می‌خواهم بگویم اصرار بر این شتاب زدگی برای چه بود. ما می‌توانستیم در یک فضای آرام نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان اقدام کنیم و من به هیچ عنوان این مسئله را نمی‌پذیرم و دیدید درباره فکری هم چگونه عمل کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: در شدید‌ترین فشار رسانه‌ای بودیم، اما اخلاق و حرفه‌ای گری را رعایت کردیم. در قرارداد بازیکنان هم باید دقت داشته باشیم تا نتیجه برد برد را داشته باشیم. نه می‌خواهیم بازیکن دست بسته در اختیار باشگاه باشد و نه ما دست بسته در اختیار بازیکن باشیم.

او درباره آخرین وضعیت رشید مظاهری عنوان کرد: این موضوع از طریق کمیته تعیین وضعیت در حال پیگیری است و امیدوارم بتوانیم رشید مظاهری را در تیم داشته باشیم. امیدواریم که کمیته تعیین وضعیت رای را به ما دهد تا از او استفاده کنیم.

مددی درباره صداقت مدیران جدید باشگاه، گفت: من نه دروغ می‌گویم و نه حرف اضافه می‌زنم. فقط مقید به اقدامی هستم که قابل انجام است. اهل شو من بازی نیستم و سعی می‌کنم صادقانه به هواداران همه چیز را انتقال دهم و نیازمند به دعای خیرشان هستم. کار خیلی سخت است، اما انسان به امید زنده است.

او درباره خصوصی سازی باشگاه استقلال بیان کرد: با حمایت وزارت خانه اتفاقات خوبی در حال وقوع است. در خصوص قیمت گذاری برند هم برای ورزشگاه مرغوبکار و کمپ مرحوم ناصر حجازی اقدامات بسیار خوبی انجام شده و کارشناسی شده است. صورت‌های مالی و گزارش حسابرسی در حال آماده سازی است و گزارش افزایش سرمایه و تغییر اساسنامه باشگاه به سهامی عام شکل گرفته است. برند تیم‌های ورزشی به ویژه استقلال نکته کلیدی کسب موفقیت در برنامه‌های بازاریابی صنعت ورزش است. نقش برند‌ها در شناسایی محصول شرکت در بازاریابی رو به گسترش امروز واقعا یک مقوله انکار ناپذیر است و حتی پژوهشگران علم اقتصاد هم اذعان دارند که برند بخش جدا نشدنی دارایی‌های شرکت است.

سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد: این هواداران و علاقه مندانش نقش اصلی در ارزش آفرینی این برند دارند. بر این اساس ان‌شاءالله تا پاییز امسال سهام باشگاه استقلال در بورس عرضه خواهد شد و ما شاهد یک رکورد شکنی در بورس ایران خواهیم بود و بورس را شگفت زده می‌کنیم. با این اقداماتی که صورت گرفته و طبق گزارش روزانه، تا پایان پاییز این اتفاق خواهد افتاد و در بورس سهام را عرضه می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار