کد خبر: 1022605
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
کریم زارع،گفت: کمیته امداد استان اصفهان طرح «اربعین، همدلی در کرب و بلا» را برای جمع آوری هزینه سفر و نذورات زائران جامانده از راهپیمایی اربعین و اهدا به مددجویان، اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان با اشاره به عدم حضور زائران ایرانی در راهپیمایی عظیم اربعین به علت همه گیری ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت موازین بهداشتی و پرهیز از گردهمایی های بزرگ، گفت: همشهریان گرانقدر می توانند در صورت تمایل برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضور در این رویداد معنوی و با تاسی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت، هزینه سفر و نذورات اربعینی خود را به نیازمندان تحت حمایت این نهاد اختصاص دهند.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۱۱۵ هزار خانوار نیازمند اعم از ایتام، زنان سرپرست خانوار، بیماران صعب العلاج، زمینگیر، از کارافتاده و همچنین سالمندان تحت حمایت کمیته امداد  اصفهان هستند.

زارع ادامه داد: طرحی با نام «اربعین، همدلی در کرب و بلا» در این زمینه توسط کمیته امداد اصفهان در حال اجراست و هدف از آن جمع آوری نذورات مردم برای کمک به معیشت، درمان، ازدواج و تحصیل مددجویان اصفهانی است.

وی با یادآوری اینکه شور عاطفه های امسال با هدف تامین ملزومات آموزش مجازی از ۲۲ شهریور تا یازدهم مهرماه برگزار شد، گفت: در این زمینه هنوز آماده دریافت و توزیع کمک های مردم نیکوکار استان هستیم و جاماندگان اربعین امسال می توانند در این زمینه هم به یاری فرزندان یتیم و نیازمند اصفهان بیایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی طرح دیگری است که برای تهیه و توزیع غذای گرم و سبد کالا در ایام عزای سیدالشهدا (ع) از روز عید غدیر آغاز شده و اجرای آن تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: موکب داران گرانقدر و مردم عزیز می توانند نذورات خود را به صورت وجه نقد، غذای گرم و سبد کالا برای توزیع در اختیار کمیته امداد اصفهان قرار دهند.

وی ادامه داد: در این طرح تاکنون بیش از۲۶  میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان در قالب ۷۲۲ هزار پرس غذای گرم و ۹۱ هزار سبد کالا به مددجویان و نیازمندان اصفهانی توزیع شده است.

زارع در پایان استفاده از روش های پرداخت غیر حضوری و الکترونیکی را در شرایط همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، گزینه مناسبی برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه عنوان کرد و گفت: کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران برای این منظور در اختیار همشهریان گرانقدر است.

 

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشرف دادخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
سلام این جانب به جز حمایت کمیته امداد هیچ در امدی ندارم حقوق کمیته امداد که واریز میشه قسط وام کم میشه از شما خیرین خواهش میکنم یک زن بی سرپرست ۵۴ ساله ۲ تا عمل دارم در امد ندارم همراه ۰۹۱۳۶۸۴۳۹۳۶
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار