کد خبر: 1022603
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
به منظور سهولت جابجایی اجسام سنگین، کامیون باربری با درب عقب هیدرولیکی در شرکت گاز استان اصفهان طراحی و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرعامل این شرکت در خصوص بهره‎برداری از خودروی ایسوزو با درب عقب هیدرولیکی (Lift Back) گفت: یکی از دلایل عمده ی آسیب دیدگی کارکنان ناشی از حمل و جابجایی اجسام سنگین است و که این مهم با توجه به پراکندگی تاسیسات در شرکت های گاز استانی دارای ضریب تکرار بالایی است. لذا با انجام مطالعات و تعریف پروژه درشرکت گاز استان اصفهان، درب عقب هیدرولیکی برای خودروی ایسوزو که وظیفه حمل بار از انبار شهید فلسفی به تمامی نقاط استان را دارد، طراحی و اجراشد.

مهندس علوی، همچنین بیان داشت: سلامت و ایمنی کارکنان، اولویت اول HSE است و تمام تلاش خود را برای اجرای طرح های پیشگیرانه و کاهش حوادث انجام خواهیم داد.

لازم به ذکر است، تجهیز مذکور قابلیت جابجایی یک تن بار را دا شته و با استفاده از آن به نیروی کار کمتری برای جابجایی نیاز است ضمن آنکه ایمنی کارکنان و تجهیزاتی مانند شیرآلات و بشکه‎های ادورانت نیز تامین می‌شود.

گفتنی است، این طرح با هزینه‎ای بالغ بر 300 میلیون ریال به بهره برداری رسیده و در آینده نزدیک سایر خودروهای مشابه نیز به سیستم، تجهیز خواهند شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر