کد خبر: 1022547
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
دبیر کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به مدیر عامل سازمان تعاونی روستایی خواستار برخورد با متخلفان در حوزه عرضه زعفران شد.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: محسن زنگنه دبیر کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به مدیر عامل سازمان تعاونی روستایی خواستار برخورد جدی با متخلفان در حوزه عرضه زعفران شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

آقای مهندس طهماسبی

مدیر عامل محترم سازمان تعاونی روستایی

سلام علیکم. همانگونه که بار‌ها در جلسات حضوری تاکید کرده ام، نوع سیاست مسوولین وقت تعاونی روستایی در خرید و شیوه عرضه زعفران سال ۹۸، یکی از عوامل اصلی پایین ماندن قیمت زعفران طی یکسال گذشته بوده است. در آخرین جلسات برگزار شده در مجلس شورای اسلامی و نیز میز صادرات زعفران، مصوب گردید که زعفران موجود در انبار‌های تعاونی روستایی با کشف قیمت توسط کارشناسان، فقط برای صادرات عرضه گردد.

متاسفانه دقیقا در زمانی که قیمت زعفران به جهت تمهیدات و سیاست‌های شورای ملی زعفران و اتحادیه صادر کنندگان در تعیین قیمت‌های پایه سال جاری، در حال افزایش است و در بورس صف خرید تشکیل شده، به یکباره بر خلاف همه توافقات و تعهدات صورت پذیرفته، حدود یک تن زعفران سال گذشته انبار‌های تعاونی روستایی عرضه می‌گردد.

این رویه در خلاف جهت منافع کشاورزان و صیانت از زعفران بعنوان محصول ملی کشور می‌باشد.

قطعا ادامه این سیاست‌ها آن هم از سازمانی که باید حامی منافع کشاورز باشد تبعات حقوقی خواهد داشت و مجلس شورای اسلامی حق برخورد حقوقی با وزارت جهاد کشاورزی و مسوولین مربوطه را برای خود محفوظ خواهد داشت.

از جنابعالی که از مدیران با سابقه و خوشنام جهاد کشاورزی می‌باشید انتظار می‌رود با کسانی که رویه مدیران قبلی را در جهت حفظ منافع عده‌ای خاص دنبال می‌کنند به شدت برخورد نمایید.

محسن زنگنه
دبیر کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار