کد خبر: 1022531
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
رئیس کل دادگستری استان اردبیل:
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته یکی از کاسبان اردبیلی از سوی عوامل اجرائیات شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفته که بسیار تاسف بار است و باید در چارچوب قانون ضمن برخور شدید نظارت جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ناصر عتباتی در دیدار مردمی با جمعی از مراجعه کنندگان در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه طی روزهای گذشته یکی از کاسبان اردبیلی از سوی عوامل اجرائیات شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفته که بسیار تاسف بار است و باید در چارچوب قانون ضمن برخور  شدید نظارت جدی صورت گیرد.

وی نظارت بر فعالیت عوامل اجرائیات شهرداری اردبیل را ضروری عنوان کرد و افزود: باید از سوی دستگاه ها و مجموعه های نظارتی استان نظارت بر فعالیت عوامل اجرائیات شهرداری اردبیل به منظور پیشگیری از وقوع چندین اقدام تاسف بار تشدید شود و در این راستا باید برخورد شدید و قاطع در دستور کار قرار گیرد.

عتباتی با بیان اینکه برخورد قاطعانه در انتظار افراد خاطی خواهد بود تصریح کرد: ضمن اینکه در دستگاه قضایی استان این موضوع مورد پیگیری قرار گرفته است و برخورد قاطعانه در انتظار افراد خاطی خواهد بود باید از سوی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی اردبیل نیز موضوع مربوطه پیگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه بیان کرد: این نوع اقدامات به هیچ وجه زیبنده جایگاه و فرهنگ غنی شهر اردبیل نیست و دستگاه قضایی با عوامل متخلف و مدیرانی که با عدم نظارت خود موجبات چنین اتفاقات تلخی را رقم می‌زنند برخورد خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر