کد خبر: 1022530
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
رئیس مرکز جنگل‌های خارج از شمال کشور:
رئیس مرکز جنگل‌های ‌خارج ‌از شمال سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: به مساحت ۶۸ هزار هکتار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در ۲ سال گذشته در کشور جنگل‌کاری اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فریبرز غیبی در بازدید از مناطق جنگلی اردبیل اظهار کرد: ۳۷ هزار هکتار عملیات بیولوژیکی جنگل‌کاری هم از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال جاری در برنامه کاری سازمان جنگل‌ها قرار دارد.

وی اضافه کرد: امسال همچنین ۳۰ هزار هکتار جنگل‌کاری اقتصادی در اراضی شیب‌دار با مشارکت مردم در مناطق مختلف کشور اجرایی می‌شود

رئیس مرکز جنگل‌های خارج از شمال کشور همچنین از توسعه زراعت چوب در سطح ۳۰ هزار هکتار در عرصه‌های ملی و مستثنیات در کشور نیز خبر داد.

شهامت هدایت ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: گام‌های موثری در سال‌های اخیربا مشارکت بخش خصوصی دربخش زراعت چوب در این استان برداشته شده است.

وی بیان کرد: سه میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال در استان تولید و امسال بصورت رایگان در بین مردم توزیع خواهد شد.

هدایت افزود: با مشارکت بخش خصوصی قرارداد تولید هفت میلیون اصله نهال برای سال ۱۴۰۰ نهایی شده که این تعداد نهال تولیدی در سال آینده نیز به فضای سبز و پوشش جنگلی استان افزوده خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل همچنین از اجرای طرح کاداستر و سنددار شدن کل عرصه‌های ملی استان تا سال ۱۴۰۰ خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر