کد خبر: 1022528
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
جانشین فرمانده ناجا:
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: گفتمان فرهنگی راهکار مهم پایان درگیری میان ارمنستان و آذربایجان است

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار قاسم رضایی در بدو ورود به فرودگاه شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درگیری ارمنستان و آذربایجان ‌در ‌قره‌باغ خوشایند ایران نیست و دو کشور باید مناقشه را مسالمت‌آمیز حل و فصل کنند.

وی با بیان اینکه  حضور مرزبانان در مناطق مختلف مرزی هدفمند، تاثیرگذار و امنیت‌آفرین بوده است، افزود: از زمان آغاز درگیری در منطقه مورد مناقشه قره‌باغ که از ششم مهر آغاز شده، شاهد اصابت راکت‌ها و موشک‌های دو طرف به مناطق مرزی ایران هستیم که مرزهای پارس‌آبادمغان جزو مرزهای آرام و امن شمال کشور است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه جنگ میان این 2 کشور خوشایند نبوده و باعث خدشه‌دار شدن احساس امنیت و آرامش مرزنشینان غیور ما شده است، تصریح کرد: امیدواریم مناقشه و جنگ بین جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان به صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل شده و آرامش و امنیت به مناطق جنگی این 2 کشور بازگردد.

رضایی بیان کرد: مرزهای استان اردبیل یکی از مرزهای امن و با ثبات کشور است و رفتارهای مرزبانی در این استان با اتباع خارجی مناسب و با سعه صدر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر