کد خبر: 1022522
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
رئیس پلیس پایتخت از راه حلی برای افرادی که به پیامک کشف حجاب طرح ناظر اعتراض دارند خبر داد و گفت: کشف حجاب در خودرو را ماموران ما ثبت می‌کنند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از مردم ادعا می‌کنند برای آن‌ها پیامک طرح ناظر آمده، اما خودروی آن‌ها در محوری که در آن پیامک گفته شده و یا در جایی که به آن‌ها اعلام شده، نبودند. این افراد باید چه کنند؟ اظهار داشت: افرادی که پیامک کشف حجاب در خودرو برایشان ارسال می‌شود باید به مراکز پلیس مراجعه کنند، حال امکان دارد برخی افراد اعتراض داشته باشند و بگویند این پیامک به اشتباه برای ما ارسال شده است که در این صورت آن‌ها باید به پلیس امنیت اخلاقی و یا کلانتری‌ها مراجعه کنند و فرم اعتراض را پر کنند.

وی افزود: در مراکز پلیس وقتی که مراجعه کننده به این پیامک اعتراض داشته باشند بلافاصله یک فرم دریافت می‌کند و مراجعه کننده دلیل اعتراض خود را بر فرم می‌نویسد.

رحیمی گفت: ما اگر مدرکی مبنی بر صحت پیامک در سامانه خودمان پیدا کنیم به آن فرد ارائه می‌دهیم در غیر این صورت مصداق ما ادعای فرد است و برای او رفع سوءسابقه ثبت می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این تخلفات از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود یا مأموران؟ گفت: این تخلفات به صورت دستی توسط مأمورین ما ثبت می‌شوند و دوربین‌ها تخلفات منجر به پیامک طرح ناظر را رصد نمی‌کنند.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
من مدیر یک مدرسه دخترانه ام،چهل و هف ساله ام، کنار پسرم در ماشین نشستم،، ایشون رانندگی میکرد. من چطور میتونن کشف حجاب داشته باشم در حالیکه سیصد و اندی داتش آموز زیر دست من درس یاد می گیره؟؟؟؟
من به این پیامک شما معترضم ، چون حقیقت نداره. راه حل بدید. خودم هن در شهرستان زندگی میکنم، دو روز در تهران خونه پسرم بودم. ماشین به اسم منه ولی دست پسرمه، دو روز رفتم تهران و کشف حجاب کردم؟؟؟؟؟؟
این چه افتضاحیه راه انداختید؟
ولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
0
باسلام به بنده پیامک امدوبعدازچندروزمراجعه کردم مرکزامنیت ازبنده تعهدگرفتند بعدازریک ماه دوباره بک پیامک امده که شما به اخطار پلیس توجه نکردید خودرو درلیست توقف می باشد درصورتی که بندمراجعه کردم بابد چکارکنم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار