کد خبر: 1022503
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:
سرهنگ "محمدرضا محمدی" از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات منجر به فوت طی ۷ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با تدابیر کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی و مشارکت عمومی رانندگان توانستیم میزان وقوع تصادفات فوتی درون شهری را تا حد چشمگیری کاهش دهیم.

وی افزود: طی 7ماهه نخست امسال تصادفات درون شهری فوتی 11 درصد نسبت به مدت مشابه قبل کاهش یافته و تعداد جانباختگان نیز به 11 نفر رسیده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تصادفات درون شهری فوتی 13 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: در بررسی های کارشناسی کارشناسان تصادفات پلیس راهور اصفهان مشخص شده است عدم توجه به جلو 30 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه 25 درصد از علل تصادفات فوتی را به خود اختصاص داده اند و بیشترین تصادفات در ساعت 14 الی 16 اتفاق می افتد و پرحادثه ترین روز هفته نیز سه شنبه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: امید است رانندگان عزیز به توصیه های پلیس اهتمام بیشتری داشته باشند، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند از عجله و شتاب خودداری کنند تا انشاءالله این روند کاهشی تداوم داشته باشد و شاهد داغ دار شدن خانواده ای در اثر تصادفات رانندگی نباشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر