کد خبر: 1022483
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
فرماندار ویژه میانه با اشاره به اینکه مسائل ورزشی، فرهنگی و آموزشی از اولویت‌ها و نیازهای شهرستان است بر لزوم توجه و پیگیری لازم در تامین این نیازها تاکید کرد.

محمدرضا مشایخی در جلسه هماهنگی واگذاری زمین به قهرمانان ورزشی و واگذاری زمین به دانشکده فنی و حرفه ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب میانه تاکید کرد: با توجه به محدودیتهای مبادی فرادستی پیرامون این موضوعات نباید فرصت سوزی کنیم بلکه باید با استفاده از زمان موارد لازم در حوزه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی را عملیاتی کنیم که شهرک قهرمانان از مهمترین آنهاست.

وی با بیان اینکه قهرمانان ورزشی افتخاری برای ما، شهرستان، استان و کشور هستند و ارزش آنها بسیار بالاست رسیدگی به امور آنان، نیازها و مطالباتشان را وظیفه مسوولین خواند.

فرماندار ویژه میانه با اشاره به شروع موضوع شهرک قهرمانان از سال ۹۱ علت تاخیر در عملیاتی شدن طرح را در عدم توجه به برخی موارد زیرساختی بیان کرد و افزود: متولی این زمینها در شهرک ساحلی راه و شهرسازی است و باید با تغییر کاربری ها نسبت به واگذاری زمین ها اقدام شود.

مشایخی در خصوص زمین دانشکده فنی و حرفه ای نیز از پیشرفت مراحل واگذاری خبر داد و درخصوص مشکل زمین دانشکده اضافه کرد: طبق مصوبات قبلی شهرداری باید معبر اصلی را آسفالت کرده و اتحادیه تعاونی مسکن سند را به نام دانشکده انتقال دهد.

فرماندار ویژه میانه، در پایان به تصمیم برای انتقال اراضی با کاربری ورزشی از سوی تعاونی های مسکن شهرستان به تعاونی قهرمانان اشاره کرد.

دادستان عمومی و انقلاب میانه در این جلسه بر ضرورت حمایت هر چه بیشتر از قهرمانان شهرستان قهرمان پرور میانه که شهر طلایی ورزش ایران به شمار می رود تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر