کد خبر: 1022416
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
فیلمبرداری فیلم سینمایی «قاموس» به کارگردانی علی براتی در حالی به پایان رسید که کارگردان این فیلم در تدارک ساخت سومین فیلم بلند خود با سرمایه گذاری یک کمپانی بزرگ خارجی است.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی فیلم، فیلمبرداری فیلم سینمایی «قاموس» به نویسندگی و کارگردانی علی براتی و تهیه کنندگی محمد فضیله پس از ۵۰ جلسه به پایان رسید.

مراحل فنی این فیلم سینمایی که در ژانر وحشت و آخرالزمانی ساخته شده است، به زودی آغاز می‌شود.

همچنین علی براتی کارگردان «قاموس» این روز‌ها در تدارک ساخت سومین فیلم سینمایی با سرمایه‌گذاری یکی از کمپانی‌های بزرگ خارجی است. این فیلم که نام آن به زودی انتخاب می‌شود و فضای متفاوتی نسبت به ۲ فیلم قبلی این کارگردان دارد، قرار است در خارج از کشور از جمله لبنان و فرانسه فیلمبرداری شود.

در خلاصه داستان «قاموس» آمده است: در آسمان چهارم طرف چپ بیت المعمور منبری است چوبی و شکسته. وارونه کردند به خیالشان. همه چیز تمام شده. یادشان نیست دانه‌های تسبیح مرا فرشتگان بوسه می‌زدند و برای دستان من از هم سبقت می‌گرفتند. عروسم را انتخاب می‌کنم از میان دخترکانی که هوایشان و حالشان مناسبت می‌کند با لبخند‌های مستانه من!

درسا بختیار، ریحانه رضی، یدالله شادمانی، فرشته آلوسی و نسا یوسفی، آرش برومند، فهیمه گردان، سیدابراهیم رکنی، عبدالحمید زارع، سمیرا عباسی، سپیده مظاهری و امیرعلی موسویان بازیگر خردسال تیم بازیگران فیلم «قاموس» را تشکیل می‌دهند.

عوامل «قاموس» عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی براتی، تهیه کننده: محمد فضیله، مجری طرح: نفیسه خیراندیش، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: آرش برومند، طراح گریم: مسعود ترغبی، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: سیدبهمن حسینی، صحنه و لباس: اسماعیل خسروانی، ایمان اقلیدی، سیدمجتبی سجادی، سما ستوده و سیمین متانت، مسئول هنروران: مهدی صفری، منشی صحنه: مونا خوش روش، مدیر تدارکات: علیرضا حیدرپناه، عکاس: محمدکاظم نخعی راد و فیلمبردار پشت صحنه: علی فروتن.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار