کد خبر: 1022371
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
فرمانده مرزبانی ناجا گفت:مرزهای ایران و عراق بسته است؛ مردم از حضور در مرزها امتناع کنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار "احمدعلی گودرزی" در بازدید میدانی از پایانه مرزی شلمچه، گفت: طی چند روز گذشته به صورت هوایی پایش نقاط صفر مرزی از چذابه تا شلمچه انجام شد؛ بحمدالله امنیت در مرز‌های کشور ما و عراق کاملا برقرار است و تاکنون مورد خاصی مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه همکاران بنده اقدامات انتظامی و پیشگیرانه در عمق و نقاط صفر مرزی انجام داده و با صلابت به ماموریت خود ادامه می‌دهند، افزود: با مرزبانان کشور عراق گفت وگوی دیپلماسی انجام شده و این کشور هیچ برنامه‌ای برای پذیرش زائر اربعین ندارد؛ مرز‌ها کاملا بسته هستند و هیچ ترددی در آن صورت نمی‌گیرد.

این مقام ارشد مرزبانی ضمن قدردانی از لبیک گفتن مردم عزیز به مقتدای خودشان تصریح کرد: مردم ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) هستند و توصیه‌های ایشان را مورد اهتمام قرار داده اند؛ ان شاء الله در روز اربعین از دور به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) عرض ادب خواهند کرد.

سردار گودرزی ادامه داد: ما در مجموعه مرزبانی به دنبال سلامت مردم هستیم و ستاد ملی مقابله با کرونا هم یکی از مصوباتش این بود که تحت هیچ شرایطی زائری به کشور عراق اعزام نشود.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی موضوعاتی منتشر شده که صحت ندارد، ادامه داد: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار مربوطه را از صدا و سیما و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

سردار گودرزی تاکید کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی در تلاش هستند که شیوه نامه‌های بهداشتی کاملا رعایت شود و به همین منظور، برای جلوگیری از بیماری احتمالی اجازه نخواهیم داد کسی به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران ورود کند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار