کد خبر: 1022338
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
محمدرضا کیانی، از اهمیت ویژه اشتغال مددجویان ساکن در مناطق روستایی در برنامه های اشتغال این نهاد خبر داد و گفت: رویداد ملی «صنایع روستادوست» با هدف تقویت اشتغال مددجویان روستایی، افزایش بهره وری و ورود دانش و فناوری های جدید به روستاها و در سطح کشور در این زمینه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان،ادامه داد: صاحبان ایده های جدید، صنایع و کسب و کارهای دانش‌بنیان، مبتکران و مخترعان می‌توانند تا بیست و پنجم مهر ماه با مراجعه به وبگاه emdad.ir در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی درتشریح ویژگی‌های طرح‌هایی که در این جشنواره ارائه می‌شوند، گفت: طرح‌ها باید نوآورانه باشند یعنی نه تنها سنتی نباشند، بلکه یک پیشرفت فناوری در آن اتفاق افتاده باشد. همچنین این صنایع باید در مقیاس روستا و به صرفه باشد و روستاییان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و برایشان سودآوری داشته باشد.

کیانی همچنین گفت: از زمان انتشار فراخوان ثبت طرح ها در این رویداد تاکنون ۶۸ طرح از استان اصفهان در پایگاه اینترنتی emdad.ir ثبت شده که ۱۴ طرح از میان آنها تائید شده و ۸ مورد از آنها نیز واجد شرایط حضور در بخش مسابقه این رویداد بزرگ شده اند.

وی ادامه داد: استان اصفهان تاکنون جایگاه سوم کشوری طرح‌های پذیرفته شده این رویداد را در اختیار دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان با اعلام اینکه طرح های کمیته امداد استان اصفهان با اولویت مناطق محروم و روستایی اجرا می‌شود، گفت: ورود دانش و فناوری‌های نوین به کسب و کارهای روستایی می‌تواند بهره‌وری مشاغل روستایی و سطح درآمد روستاییان را بالا برده و انگیزه برای ایجاد کسب و کارهای جدید و تداوم فعالیت در مشاغل فعلی را افزایش دهد.

کیانی همچنین گفت: نفرات برتر این جشنواره علاوه بر دریافت جایزه نقدی و تسهیلات ارزان قیمت، در نمایشگاهی که آبان ماه امسال برگزار می شود حضور یافته و به معرفی تجهیزات، بازاریابی و فروش محصولات خود خواهند پرداخت.

 وی افزود: علاوه بر خدمات ارائه شده در زمان برگزاری نمایشگاه، کمیته امداد همواره از ایده‌های برتر حمایت لازم را انجام خواهد داد و با سرمایه‌گذاری و در اختیار گذاشتن امکانات لازم، زمینه ورود نوآوری به کسب و کارهای روستایی را فراهم خواهد کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر