کد خبر: 1022336
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:
علیرضا قاری‌قرآن گفت: به منظور صیانت ازاراضی دولتی چهار مورد رفع تصرف از اراضی ملی استان اصفهان با هدف حفظ حقوق بیت‌المال اجرا شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اصفهان، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان  اذعان داشت: با دقت، هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت از اراضی استان، چهار مورد تعرض به اراضی ملی در شهرستان‌های خوانسار، آران و بیدگل و سمیرم رفع تصرف فوری و به دولت بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی در مجموع  ۵۱ میلیارد ریال است گفت: مساحت اراضی بازپس گیری شده حدود ۱۶ هزار مترمربع بوده که شامل دو هزار مترمربع اراضی در هرستانه خوانسار، دو هزار مترمربع اراضی در شهرک سلیمان صباحی آران و بیدگل، پنج هزار مترمربع در فاز پنج علاقه‌بند آران‌و بیدگل و هفت هزار متر مربع در خیابان میرزا رضا کرمانی سمیرم می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهانتاکید کرد: برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی اقدامات پیشگیرانه در اولویت این اداره کل قرار دارد که از جمله این اقدامات، نصب تابلو و علائم هشداردهنده و گشت‌زنی در اراضی ملی بوده است تا مردم بدانند کدام اراضی مربوط به دولت است.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار