کد خبر: 1022304
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت میدانی از روند رسیدگی به مبتلایان و مشکلات کادر درمان روز گذشته به صورت سرزده از بیمارستان امام خمینی بازدید کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، رئیس مجلس در جلسه بررسی مشکلات کادر درمان با حضور مسئولان و کادر درمان بیمارستان امام خمینی اظهار داشت: وظیفۀ اصلی مجلس نظارت است و نظارت میدانی یکی از وجوه اصلی آن است.

وی افزود: ساعت ۱۲ ظهر تصمیم گرفتیم در بیمارستان حضور پیدا کنیم و مشکلات را از نزدیک ببینیم.

قالیباف گفت که در جلسه سران قوا به عنوان نمایندۀ قوه مقننه در آن جلسه با توجه به این نظارت میدانی، مشکلات را مطرح خواهد کرد: «در هر چهار حوزۀ پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی باید تصمیم‌های جدی بگیریم. چهارشنبه نیز جلسه‌ای تخصصی با مسئولان بخش درمان کشور خواهیم داشت. ان‌شاءالله بازدید امروز در کنار جلسه سران قوا و جلسه تخصصی چهارشنبه برای رسیدن به یک جمع‌بندی عملیاتی در خصوص مدیریت کرونا کمک کند. ایثارگری، خود به حل بسیاری از مشکلات کمک می‌کند. اینجا کادر درمان از جان خود گذشته‌اند و همین خیر و برکت دارد. این دقیقا شبیه همان روحیه‌ای است که ما در سال‌های دفاع مقدس دیدیم. وقتی ارتباط کادر درمان با بیماران را دیدم فضای ایثارگری را حس کردم. من مسئول هستم، ولی بین مردم رفته‌ام و می‌دانم که مردم قدردان کادر درمان هستند و در بیمارستان هم همه از کادر درمان تعریف و تمجید می‌کردند.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
همین بازدید سرزده و بی مورد شما از بیمارستان مخالف تمامی پروتکل های بهداشتی است . لازم نیست کاری بکنید حداقل نگاهی به آمار نمایندگان مبتلا به کرونا بیاندازید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار