کد خبر: 1022269
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
سرهنگ رنجبر:
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از واژگونی یک دستگاه خودروی «بی ام و» به علت سرعت زیاد خبر داد و گفت: در این حادثه راننده مجروح شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت، سرهنگ مجید رنجبر در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۴:۴۰ ظهر روز گذشته در مسیر خیابان ملاصدرا به شرق بعد از شیخ بهایی یک دستگاه سواری BMW که در این مسیر در حال حرکت بود ناگهان از مسیر خارج شده و با جدول کنار راه برخورد و سپس واژگون می‌شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی افزود: به همین خاطر در این مسیر شاهد بروز بار ترافیکی بودیم که با کنار کشیدن این خودرو از مسیر، ترافیک به حالت عادی بازگشت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدوم این حادثه که راننده خودروی BMW بود، پس از معاینه سرپایی، به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت.

رنجبر در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی خودروی BMW سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه است که در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه گردید.

وی از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آن‌ها از رانندگی پرت شود خودداری کنند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار