کد خبر: 1022211
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
سرپرست استانداری مطرح کرد:
سرپرست استانداری خراسان رضوی، رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری را از وظایف اصلی مدیران برشمرد و تاکید کرد: با تمام توان و امکانات خود در حوزه استان از تولید و سرمایه‌گذاری به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد.
حسن جعفری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به خدمات علیرضا رزم‌‍‌‌حسینی استاندار سابق  گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جاری و ساری شدن اقتصاد مقاومتی در کشور الهام گرفته شده است.
وی افزود: آقای رزم‌حسینی در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی روش‌های اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری را در دو استان کرمان و خراسان رضوی اجرا کردند که آثار آن در حوزه‌های مختلف از جمله مردم‌محوری اقتصاد و توجه به داخل مشخص است.
سرپرست استانداری خراسان رضوی در همین رابطه با تاکید بر اینکه باید حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان پیشرفت کند، افزود: امیدواریم بتوانیم این ماموریت را در استان ادامه بدهیم و شاهد عمل معین‌های اقتصاد مقاومتی به تعهداتشان باشیم.
جعفری با اشاره به جنگ اقتصادی، رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری را از وظایف اصلی مدیران برشمرد و تصریح کرد: امروز ما در حال جنگ اقتصادی هستیم اما خاکریزها دیده نمی‌شوند.
وی ادامه داد: دشمن با تحریم‌های ظالمانه به دنبال خدشه در سرمایه‌گذاری و تولید کشور است، بنابراین باید از سرمایه‌گذاران به عنوان رزمندگان شجاع و فداکار این جنگ اقتصادی تشکر و از آنان حمایت کنیم.
سرپرست استانداری خراسان رضوی متذکر شد: در ایام باقی مانده از دولت، مدیران باید نهضت خدمات‌رسانی ویژه به مردم مخصوصا به سرمایه‌گذاران را در دستور کار خود قرار بدهند و ما هم در حوزه استان امیدواریم مانند روال قبل بتوانیم شرایطی را ایجاد بکنیم که همه سرمایه‌گذاران به توسعه پروژه‌های بعدی خود فکر کنند.
جعفری تاکید کرد: ما با تمام توان و امکانات خود در حوزه استان از همه سرمایه‌گذاران در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری حمایت ویژه خواهیم کرد.
علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه این جلسه گفت: امروز طرح‌های بسیار مهمی در حوزه صنایع غذایی، لبنیات، گلخانه و گردشگری مطرح شد که در صورت اجرا شدن حداقل هزار شغل مستقیم را در استان ایجاد خواهد کرد.
گفتنی است، در این جلسه ۶ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، جهاد کشاورزی و صنعت بررسی و تصمیمات مقتضی در مورد آن‌ها گرفته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار