کد خبر: 1022088
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
نماینده ولی فقیه در کردستان رسیدن کشور به این همه پیشرفت در بخش‌های مختلف با وجود تمام تحریم‌ها را ناشی از کار جهادی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: یکی از افتخارات بنده در طول 39 سال فعالیتم در عرصه تبلیغ، فعالیت با عزیزان حوزه کشاورزی به ویژه در سال‌های اول انقلاب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با دوستان جهادگر آشنایی کامل دارم و یک دوران 2 ساله نیز با عزیزان جهادی در قشم در دوران دفاع مقدس همکاری داشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: غرض از بیان این مطالب این است که با جهاد عزیزان در این حوزه غریبه نیستم و کاملا آشنایی دارم.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: ایران در طول بیش از 40 ساله عمر انقلاب در محاصره کامل دشمنان بوده و‌ ما با وجود تمام این تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف به پیشرفت‌هایی رسیده‌ایم که قابل توجه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به توسعه زیرساخت‌ها در عرصه دانشگاه گریزی زد و گفت: در تمام نقاط کشور در این حوزه به صورت میدانی حرکت شده و زیرساخت‌های قابل توجهی ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: این همه زیرساخت و پیشرفت در شرایط کاملا تحریمی در کشور حاصل شده و اگر در طول این 40 سال عمر انقلاب در تحریم نبودیم، قطعا به پیشرفت‌های بیشتری می‌رسیدیم.

وی رسیدن به این همه پیشرفت با وجود تمام تحریم‌ها را ناشی از کار جهادی دانست و گفت: عنوان جهاد روی سازمان جهاد کشاورزی گذاشته شده تا نگاه جهادی و نگاه علمی با هم ادغام شوند و به این میزان پیشرفت برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که در این عرصه تا این مقطع چه میزان تلاش شده و امیدواریم این حرکت جهادی که در این مجموعه وجود دارد سال‌های سال استمرار پیدا کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: امیدواریم با برداشته شدن برخی محدودیت‌ها که عنوان شد شاهد توسعه هرچه بیشتر بخش کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه در کردستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که با تمام محدودیت‌ها در این عرصه تحقیقات و پژوهش می‌کنند کم نیستند که می‌توان از این ظرفیت که در دانشگاه‌هایی مانند شهید بهشتی تهران وجود دارد به نفع رونق و توسعه هرچه بیشتر بخش کشاورزی بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: گاهی تا به درون مجموعه‌ای وارد نشویم نمی‌توانیم به درک کاملی از میزان تلاش و کار در آن مجموعه برسیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی در ادامه به روایتی از امام رضا(ع) اشاره کرد و بیان داشت: این امام همام می‌فرمایند« انسان عاقل کسی است که هر کس را می‌بیند می‌گوید این از من بهتر است».

وی خاطرنشان کرد: هر کس در این دنیا برای هدفی خلق شده است، انسان نباید هرگز هیچ چیزی را دست کم بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: حتی اگر کسی علاقه‌ای به نفس نظام و یا به تعبیری به دین نداشته باشد همین قدر که کشور و دینش را دوست داشته باشد برای توسعه آن تلاش می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر